Jump to content

[WIP]Kantoor artikelen vliegtuig[WIP]

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik moet zeggen dat ik er in het begin niets aan vond, maar naargelang er meer updates zijn gekomen vind ik dat het er erg origineel uitziet. Het ziet er echt als een mooi geheel uit. Of het gaat werken in-game is natuurlijk een andere vraag, maar ik wens je er zeker veel succes mee. :)

Geplaatst: (bewerkt)

Ik wil hem graag in deze staat ingame zetten maar ik weet niet hoe dat moet, wil iemand mij daarmee helpen of het voor mij doen?

Bewerkt: door viccie211
Geplaatst:
Ik wil hem graag in deze staat ingame zetten maar ik weet niet hoe dat moet, wil iemand mij daarmee helpen of het voor mij doen?

Ik denk niet dat dat mogelijk is, tenzij je über goed met 3D Objects bent.

Veel Succes nog!

Jasper

• 10 maanden later...
Geplaatst:

nice best lagguh maar een tip is het miss niet geinig om de batterijen te verranderen naar duracell batterijen

Geplaatst:

nice best lagguh maar een tip is het miss niet geinig om de batterijen te verranderen naar duracell batterijen

dude, wat is jouw IQ?

Geplaatst:

dude, wat is jouw IQ?

extreem 11? :sigaar:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...