viccie211 Geplaatst: 3 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 3 oktober 2009 Nou dank je Koen, welkom op het forum(eindelijk) Reageren
.Senne Geplaatst: 4 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2009 Ik moet zeggen dat ik er in het begin niets aan vond, maar naargelang er meer updates zijn gekomen vind ik dat het er erg origineel uitziet. Het ziet er echt als een mooi geheel uit. Of het gaat werken in-game is natuurlijk een andere vraag, maar ik wens je er zeker veel succes mee. Reageren
viccie211 Geplaatst: 5 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 5 oktober 2009 (bewerkt) Ik wil hem graag in deze staat ingame zetten maar ik weet niet hoe dat moet, wil iemand mij daarmee helpen of het voor mij doen? Bewerkt: 5 oktober 2009 door viccie211 Reageren
Ixecube Geplaatst: 6 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2009 Ik wil hem graag in deze staat ingame zetten maar ik weet niet hoe dat moet, wil iemand mij daarmee helpen of het voor mij doen? Ik denk niet dat dat mogelijk is, tenzij je über goed met 3D Objects bent. Veel Succes nog! Jasper Reageren
xtreme11 Geplaatst: 9 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2010 nice best lagguh maar een tip is het miss niet geinig om de batterijen te verranderen naar duracell batterijen Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 16 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2010 nice best lagguh maar een tip is het miss niet geinig om de batterijen te verranderen naar duracell batterijen dude, wat is jouw IQ? Reageren
Chris_lolwut Geplaatst: 17 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2010 nice best lagguh maar een tip is het miss niet geinig om de batterijen te verranderen naar duracell batterijen dude, wat is jouw IQ? extreem 11? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.