Jump to content

[Animo check] Hardware FAQ

Hardware FAQ animo poll  

19 leden hebben gestemd

1. 1. Wie zou hiermee blij zijn?

• Ja, heel graag
      12
    • Nee, bedankt
      6

Recommended Posts

Geplaatst:

ook voor, vind het altijd interresant om te weten, vooral omdat bijvoorbeeld wikipedia zo enorm vaag is soms, lijkt me gewoon interresant.

Geplaatst:

Ik ben er ook zeker voor want als ik op sommige sites kijk kan ik er geen mallemoer mee. Soms vind ik het moeilijk omdat het nog te moeilijk engels is voor een 3e jaars, en daarom ben ik blij dat het meerendeel (misschien totaal) in het nederlands komt. En zoals megapilot zegt is het ongelofelijk handig om wat bij te leren.

Mvg,

CH!

Geplaatst:

Inderdaad. Als ze ze vindt, zijn ze meestal Engels. Als het Nederlandse zijn zijn die heel kortaf (Wikipedia) óf in een hele andere taal.

Geplaatst:

Meer informatie is altijd beter, Zou het wel opdelen, een soort van klein stukje voor de mensen die het toch al niet zoveel zegt, voor een snelle uitleg, en daarbij nog een optionele uitleg die een stuk uitgebreider is voor de mensen die er wat meer in geïnteresseerd zijn. Anders krijg je van die moeilijke termen ertussen waar bepaalde mensen op afhaken.

Geplaatst:
Wordt er gevraagd om je mening, geef ik mijn mening, en dan wordt ik uitgemaakt voor rotte vis. Daar wordt je niet vrolijk van. :7

Maak ik je ergens uit voor rotte vis..? Serieus, ik probeer je alleen maar te overtuigen dat het wel van pas kan komen en dan zeg je dat ik je uitmaak voor rotte vis. :?

Geplaatst:

Ieder zijn/haar mening. Je mag elkaar proberen over te halen, maar ga niet vol in de aanval en probeer je ook niet meteen aangesproken te voelen. :)

Ik heb niks tegen een wat gedetailleerdere FAQ dan die we nu hebben. Die is nog uitstekend voor een algemeen beeld, maar voor verhoudingen van huidig hardware wat minder. Er zitten hier zowel hardware freaks als echte beginners die nog naar een merk pc stappen. Sinds mijn promotie naar moderator is het Hardware forum een stuk actiever geworden met echte kenners als Galiorix, Sprunk, Scrtz/Limbolander, wesley123 en ikt, maar een volledige hardware site zie ik hier niet zo snel komen. Als zij er niet uitkomen, dan biedt een volledig hardware wel oplossing.

Zolang de FAQ helder, duidelijk en overzichtelijk is, lijkt me het een prima toevoeging voor dit subforum. :tu:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...