Limbolander Geplaatst: 28 september 2009 Rapport Geplaatst: 28 september 2009 Draai je geheugenbalken eens om. Mocht je er meerdere hebben eens een voor een proberen. Kan ook de boosdoener zijn. Ik weet het echt niet meer. 219 euro uitgegeven voor een Quadcore processor en... niks. Zucht.. Luister nu eens Reageren
Deluxo Geplaatst: 28 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 28 september 2009 Draai je geheugenbalken eens om. Mocht je er meerdere hebben eens een voor een proberen. Kan ook de boosdoener zijn. Ik weet het echt niet meer. 219 euro uitgegeven voor een Quadcore processor en... niks. Zucht.. Luister nu eens Zucht... luister nu eens... ik heb het al gedaan. Ik zal het moederbord wel opsturen. Reageren
ikt Geplaatst: 28 september 2009 Rapport Geplaatst: 28 september 2009 (bewerkt) Ja het is beide socket 775. Niet zo kort door de bocht jongeman. Het moederbord moet het wel ondersteunen. Dezelfde socket betekent niet meteen dat een andere processor ook meteen werkt. Ik zou op deze site gaan zoeken: http://www.cpu-upgrade.com/ Die klopt wel redelijk, aangezien er geen rotzooi staat én er veel op staat. Nog even voor het gemak: http://www.cpu-upgrade.com/mb-ASUS/P5KPL-CM.html. Dit keer werkt het wel. Toevallig dat ik dat al had nagekeken via de ASUS site zelf. http://nl.asus.com/products.aspx?modelmenu...l3=563&l4=0 ik citeer: Intel® Quad Core Processor GereedDit moederbord ondersteunt de nieuwste Intel® Quad-core processoren in LGA775-uitvoering. Tevens geschikt voor ondersteuning van Intel® volgende-generatie 45nm Multi-Core CPU’s. Een uitstekende keus voor multi-tasking, multimedia en spelliefhebbers met 1333/1066/800MHz FSB. Intel® Quad-core is een van de krachtigste CPU’s ter wereld. [...] Oh. Sorry dan. Sommige mensen antwoorden soms gewoon kortaf zonder iets te weten, goed om te weten dat jij er niet bij hoort Bewerkt: 28 september 2009 door ikt Reageren
Limbolander Geplaatst: 29 september 2009 Rapport Geplaatst: 29 september 2009 om op het laatste even terug te komen, als ik van mezelf weet dat ik er geen of weinig vanaf weet dan post ik gewoon niet. Want wat is er nu nuttelozer als slecht advies geven? of een nutteloze post wat een vraagstuk langer maakt dan nodig is. Irriteer ik me zelf ook alleen maar aan. Reageren
Deluxo Geplaatst: 29 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 29 september 2009 Nou, ik heb toch een nieuw moederbord gekocht, een ASRock G31M-GS. Alleen ik heb nogsteeds het zelfde probleem. Geen signaal. Reageren
Sprunk Geplaatst: 29 september 2009 Rapport Geplaatst: 29 september 2009 Welk traject legt een signaal bij jouw af van grafische kaart tot PC. Daarmee bedoel ik inclusief adapters etc. Is je voeding ook wel krachtig genoeg. Als je dit probeert te draaien op 250Watt is het logisch dat er niet zo heel veel gebeurt. Reageren
QinX Geplaatst: 29 september 2009 Rapport Geplaatst: 29 september 2009 Als je even alles behalve je voeding, CPU+koeler en je moederbord aansluit. Je sluit je interne speaker aan en je luistert naar je piepjes. Post die piepjes eens hier. Reageren
Deluxo Geplaatst: 29 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 29 september 2009 Welk traject legt een signaal bij jouw af van grafische kaart tot PC. Daarmee bedoel ik inclusief adapters etc.Is je voeding ook wel krachtig genoeg. Als je dit probeert te draaien op 250Watt is het logisch dat er niet zo heel veel gebeurt. Ik heb er een 300W voeding in. Ik heb nog een 550W voeding liggen. Moet die er misschien in? Reageren
Deluxo Geplaatst: 29 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 29 september 2009 Als je even alles behalve je voeding, CPU+koeler en je moederbord aansluit. Je sluit je interne speaker aan en je luistert naar je piepjes.Post die piepjes eens hier. Nou, ik hoor niks. Wel sinds dat nieuwe moederbord erin zit, draait die CPU-Cooler hard. Is hier iets mee? Reageren
Sprunk Geplaatst: 29 september 2009 Rapport Geplaatst: 29 september 2009 (bewerkt) Probeer het eens. Kijk, 300Watt is opzich wel genoeg voor een Q9550 en een 9600?? (uit je sig), maar als het een B merk is, of nog erger: een Trust, dan zou het zomaar kunnen zijn dat de voeding te weinig vermogen levert. EDIT: Nee, je koeler draait altijd op vol vermogen totdat de fan controller's zijn geladen. En zover komt jouw PC nog niet, dus is er iets mis. Want bij mij gaan de fans na ongeveer 1 seconden langzamer draaien. Bewerkt: 29 september 2009 door Sprunk Reageren
Deluxo Geplaatst: 29 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 29 september 2009 Er zit nu tijdelijk een HD2350 in en er zit een Hipro 300W in, dus het is geen A-merk voeding volgens mij. Is 512 MB geheugen wel genoeg? >>> Door Thundercover: Berichten samengevoegd, gebruik voortaan de Edit- of Bewerk-knop.<<< Reageren
Limbolander Geplaatst: 29 september 2009 Rapport Geplaatst: 29 september 2009 Is 512 MB geheugen wel genoeg? ja. Reageren
QinX Geplaatst: 29 september 2009 Rapport Geplaatst: 29 september 2009 (bewerkt) Als je even alles behalve je voeding, CPU+koeler en je moederbord aansluit. Je sluit je interne speaker aan en je luistert naar je piepjes.Post die piepjes eens hier. Nou, ik hoor niks. Wel sinds dat nieuwe moederbord erin zit, draait die CPU-Cooler hard. Is hier iets mee? hmmmz. Heb je wel de 4/8pin CPU voeding aangesloten? Maak aub eens een foto van je systeem zoals het er nu bij ligt. edit: Wat ik snel kan vinden over de voeding is dat het geen bekend merk is maar niet echt een B-merk. Hij moet het kunnen draaien. Als je misschien 10k van mij zou wonen was ik nog langs gekomen helaas geen optie Bewerkt: 29 september 2009 door QinX Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.