paul007 Geplaatst: 28 september 2009 Rapport Geplaatst: 28 september 2009 Hoi iedereen, Ik heb een probleempje. Op mijn PC heb ik twee CD/DVD laadjes. Eén daarvan is een brander en de ander is een normale hoewel ik de brander ook gewoon gebruiken voor bijvoorbeeld het afspelen van games. Nu doet mijn tweede laadje het dus niet meer. Als ik er een CD in doet reageert hij niet en hij staat ook in bij zowel apparaatbeheer als mijn computer. Iemand enig idee hoe ik hem terug kan krijgen? Alvast bedankt! paul007 Reageren
Flitskikker Geplaatst: 28 september 2009 Rapport Geplaatst: 28 september 2009 Controleer in de kast of de betreffende speler goed zit aangesloten en of de stuurprogramma's ervoor zijn geïnstalleerd. Mvg, Flitskikker Reageren
paul007 Geplaatst: 28 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 28 september 2009 Controleer in de kast of de betreffende speler goed zit aangesloten en of de stuurprogramma's ervoor zijn geïnstalleerd. Mvg, Flitskikker Ik heb de CD/DVD speler er opnieuw in gedaan. Verder gebeurde er niks... Volgens mij heb ik geen stuurprogramma's maar ik zal nog is voor de zekerheid kijken. Wat kan ik nu het best doen? paul007 Reageren
needhack Geplaatst: 20 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2009 Controleer in de kast of de betreffende speler goed zit aangesloten en of de stuurprogramma's ervoor zijn geïnstalleerd. Mvg, Flitskikker Ik heb de CD/DVD speler er opnieuw in gedaan. Verder gebeurde er niks... Volgens mij heb ik geen stuurprogramma's maar ik zal nog is voor de zekerheid kijken. Wat kan ik nu het best doen? paul007 dit heb iik ook ik kan nu geen games meer branden. ik denk dat me broer het heeft verwijderd toen hij bezig was met usb Reageren
Hannes82 Geplaatst: 21 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2009 (bewerkt) Apparaatbeheer geeft ook niks aan? Misschien staat ie uitgeschakeld. Bewerkt: 21 oktober 2009 door Hannes82 Reageren
GTA-Lovera Geplaatst: 25 december 2009 Rapport Geplaatst: 25 december 2009 Een vraag heb je XP of Vista Je Afbeelding werkt niet Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.