Jump to content

DVD-Station Vermist

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoi iedereen,

Ik heb een probleempje. Op mijn PC heb ik twee CD/DVD laadjes. Eén daarvan is een brander en de ander is een normale hoewel ik de brander ook gewoon gebruiken voor bijvoorbeeld het afspelen van games.

Nu doet mijn tweede laadje het dus niet meer. Als ik er een CD in doet reageert hij niet en hij staat ook in bij zowel apparaatbeheer als mijn computer. Iemand enig idee hoe ik hem terug kan krijgen?

Alvast bedankt! ^_^

paul007

Geplaatst:

Controleer in de kast of de betreffende speler goed zit aangesloten en of de stuurprogramma's ervoor zijn geïnstalleerd. ;)

Mvg,

Flitskikker

Geplaatst:
Controleer in de kast of de betreffende speler goed zit aangesloten en of de stuurprogramma's ervoor zijn geïnstalleerd. ;)

Mvg,

Flitskikker

Ik heb de CD/DVD speler er opnieuw in gedaan. Verder gebeurde er niks... Volgens mij heb ik geen stuurprogramma's maar ik zal nog is voor de zekerheid kijken. Wat kan ik nu het best doen? :7

paul007

• 4 weken later...
Geplaatst:

Mvg,

Flitskikker

Ik heb de CD/DVD speler er opnieuw in gedaan. Verder gebeurde er niks... Volgens mij heb ik geen stuurprogramma's maar ik zal nog is voor de zekerheid kijken. Wat kan ik nu het best doen? :7

paul007

dit heb iik ook :( ik kan nu geen games meer branden. ik denk dat me broer het heeft verwijderd toen hij bezig was met usb

Geplaatst: (bewerkt)

Apparaatbeheer geeft ook niks aan?

Misschien staat ie uitgeschakeld.

Bewerkt: door Hannes82
  • 2 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...