Jump to content

GTA IV redelijk traag


jaah90

Recommended Posts

Goedemiddag,

Na GTA IV + patch 1.0.1.0 en 1.0.2.0 geinstalleerd te hebben, ben ik tot de conclusie gekomen dat de de game op de Low en ultra high settings hetzelfde presteert. De game lagt nog net niet, maar om nou te zeggen dat het snel reageert is ook te veel van het goede.

Systeem specificaties:

Operating System: Windows Vista™ Ultimate (6.0, Build 6001) Service Pack 1

Processor: Intel® Core2 Duo CPU E7500 @ 2.93GHz (2 CPUs), ~2.9GHz

Memory: 4094MB RAM

Card name: ATI Radeon HD 4800 Series

Display Memory: 2809 MB

Dedicated Memory: 1018 MB

Shared Memory: 1791 MB

DirectX Version: DirectX 10

Zoals je ziet, zou dit systeem GTA IV redelijk tot goed aan moeten kunnen, maar jammer genoeg presteert het onder de maat. Iemand suggesties voor oplossing?

Bij voorbaat dank,

Jaah90

Link to comment
Delen op andere websites

Goedemiddag,

Ik heb zojuist uw tips geprobeerd en ben blij om te zeggen dat ik enige vooruitgang zie in het 'presteren' van GTA IV. Ik blijf enkel alleen een probleem houden (en weet eerlijk gezegd niet of het een probleem is): Als ik in een auto rijd en accelereer tot een redelijk hoge snelheid en ik besluit om een scherpe bocht in combinatie met de handrem te nemen dan schiet ik bij wijze van spreken 100 meter door. Bij GTA SA was deze 'remweg' ongeveer 10x zo klein. Ligt bovengenoemd probleem aan het feit dat R* heeft geprobeerd het auto rijden realistischer te maken of ligt het aan het feit dat het processing van mijn keyinput gewoon te lang duurt?

Bij voorbaat dank!

Vriendelijk groetend,

jaah90

Link to comment
Delen op andere websites

Goedemiddag,

Ik heb zojuist uw tips geprobeerd en ben blij om te zeggen dat ik enige vooruitgang zie in het 'presteren' van GTA IV. Ik blijf enkel alleen een probleem houden (en weet eerlijk gezegd niet of het een probleem is): Als ik in een auto rijd en accelereer tot een redelijk hoge snelheid en ik besluit om een scherpe bocht in combinatie met de handrem te nemen dan schiet ik bij wijze van spreken 100 meter door. Bij GTA SA was deze 'remweg' ongeveer 10x zo klein. Ligt bovengenoemd probleem aan het feit dat R* heeft geprobeerd het auto rijden realistischer te maken of ligt het aan het feit dat het processing van mijn keyinput gewoon te lang duurt?

Bij voorbaat dank!

Vriendelijk groetend,

jaah90

Het autorijden is in GTA IV heel anders dan in de GTA III era games.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...