jaah90 Geplaatst: 28 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 september 2009 Goedemiddag, Na GTA IV + patch 1.0.1.0 en 1.0.2.0 geinstalleerd te hebben, ben ik tot de conclusie gekomen dat de de game op de Low en ultra high settings hetzelfde presteert. De game lagt nog net niet, maar om nou te zeggen dat het snel reageert is ook te veel van het goede. Systeem specificaties: Operating System: Windows Vista™ Ultimate (6.0, Build 6001) Service Pack 1 Processor: Intel® Core2 Duo CPU E7500 @ 2.93GHz (2 CPUs), ~2.9GHz Memory: 4094MB RAM Card name: ATI Radeon HD 4800 Series Display Memory: 2809 MB Dedicated Memory: 1018 MB Shared Memory: 1791 MB DirectX Version: DirectX 10 Zoals je ziet, zou dit systeem GTA IV redelijk tot goed aan moeten kunnen, maar jammer genoeg presteert het onder de maat. Iemand suggesties voor oplossing? Bij voorbaat dank, Jaah90 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flitskikker Geplaatst: 28 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 september 2009 Installeer ook eens Patch 3 en Patch 4. Verder zou je de instellingen kunnen verlagen (je kunt niet alles op High draaien omdat je geen quadcore processor hebt), en je kunt ook deze fix kunnen proberen. Succes! Mvg, Flitskikker Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jaah90 Geplaatst: 4 oktober 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 oktober 2009 Goedemiddag, Ik heb zojuist uw tips geprobeerd en ben blij om te zeggen dat ik enige vooruitgang zie in het 'presteren' van GTA IV. Ik blijf enkel alleen een probleem houden (en weet eerlijk gezegd niet of het een probleem is): Als ik in een auto rijd en accelereer tot een redelijk hoge snelheid en ik besluit om een scherpe bocht in combinatie met de handrem te nemen dan schiet ik bij wijze van spreken 100 meter door. Bij GTA SA was deze 'remweg' ongeveer 10x zo klein. Ligt bovengenoemd probleem aan het feit dat R* heeft geprobeerd het auto rijden realistischer te maken of ligt het aan het feit dat het processing van mijn keyinput gewoon te lang duurt? Bij voorbaat dank! Vriendelijk groetend, jaah90 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TaartJJ~! Geplaatst: 4 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 oktober 2009 Goedemiddag,Ik heb zojuist uw tips geprobeerd en ben blij om te zeggen dat ik enige vooruitgang zie in het 'presteren' van GTA IV. Ik blijf enkel alleen een probleem houden (en weet eerlijk gezegd niet of het een probleem is): Als ik in een auto rijd en accelereer tot een redelijk hoge snelheid en ik besluit om een scherpe bocht in combinatie met de handrem te nemen dan schiet ik bij wijze van spreken 100 meter door. Bij GTA SA was deze 'remweg' ongeveer 10x zo klein. Ligt bovengenoemd probleem aan het feit dat R* heeft geprobeerd het auto rijden realistischer te maken of ligt het aan het feit dat het processing van mijn keyinput gewoon te lang duurt? Bij voorbaat dank! Vriendelijk groetend, jaah90 Het autorijden is in GTA IV heel anders dan in de GTA III era games. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.