Duder Geplaatst: 28 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 september 2009 Hey, Ik had een vraagje over de 2 addons voor GTAIV. Kan je deze spellen ook spelen zónder dat je GTA IV hebt? Ik had GTAIV eerst wel maar die heb ik verkocht omdat het spel gewoon saai werd nadat ik alle missies had gedaan. Nu hoor ik van The Balled of gay Tony dat die GTA weer lekker over the top gaat. Dus die wil ik graag kopen. Me andere vraag is of je hem ook kan kopen in de winkel inplaats van te downloaden via XBL. Ik heb namelijk geen Harddisk. Alvast bedankt. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAnerd 007 Geplaatst: 28 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 september 2009 (bewerkt) je kan op de release datum van tbogt kan je allebei de uitbreidingspakketten voor 45,00 euro kopen in de winkel kan zonder originele gta IV Bewerkt: 28 september 2009 door GTAnerd 007 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Duder Geplaatst: 28 september 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 september 2009 je kan op de release datum van tbogt kan je allebei de uitbreidingspakketten voor 45,00 euro kopen in de winkel kan zonder originele gta IV Oeh, héérlijk! Bedankt he! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dvt Geplaatst: 28 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 september 2009 Dan heb je dus wel TBOGT én TLAD hè. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Duder Geplaatst: 28 september 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 september 2009 Dan heb je dus wel TBOGT én TLAD hè. Ja, dat snap ik. Prima hoor, ik heb die andere ook nog niet gespeeld. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 29 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 september 2009 Dan heb je dus wel TBOGT én TLAD hè. Ja... Maar ik heb geen Xbox 360, dus zal er alleen via filmpjes achterkomen hoe leuk het is... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dvt Geplaatst: 29 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 september 2009 Dan heb je dus wel TBOGT én TLAD hè. Ja... Maar ik heb geen Xbox 360, dus zal er alleen via filmpjes achterkomen hoe leuk het is... Ik heb het toch ook niet tegen jou? Wtf... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 29 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 september 2009 Dan heb je dus wel TBOGT én TLAD hè. Ja... Maar ik heb geen Xbox 360, dus zal er alleen via filmpjes achterkomen hoe leuk het is... Ik heb het toch ook niet tegen jou? Wtf... Hij mag toch wel zeggen dat hij geen XBOX 360 heeft? Bovendien, Zal hij inderdaad filmpjes moeten gaan kijken, Of bij iemand anders gaan spelen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dvt Geplaatst: 29 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 september 2009 Ok, maar hij zei "Ja, maar...". Hij suggereert hiermee dat ik reageerde op hem, maar hij had überhaupt nog niet gereageerd. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 29 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 september 2009 Ok, maar hij zei "Ja, maar...". Hij suggereert hiermee dat ik reageerde op hem, maar hij had überhaupt nog niet gereageerd. Ik zei: Ja... Maar, da's iets anders... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dvt Geplaatst: 29 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 september 2009 Dan had je het gewoon beter los kunnen zeggen, want ook mijn quote heeft daar niets mee te maken. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 29 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 september 2009 Wat een nutteloze discussie. Doe dit in het vervolg maar via PB. Topicstarter gebanned -> slotje. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts