Jump to content

Niemand kan Joinen


rikgta

Recommended Posts

Hallo,

Ik heb mijn eigen SAMP (San Andreas Multi Player) server gemaakt, maar niemand kan joinen. Ik kan er zelf wel in, maar vrienden van mij kunnen er niet bij. Ik ga zelf in de server: 127.0.0.1:7777, volgensmij is dit ook niet de server die ik hoor te hebben.

Hoe kan ik zorgen dat er mensen in mijn eigen server kunnen?

En mischien dat iemand me kan vertellen wat de Ip van mijn server dan is. En hoe ik die online zet.

De IP van mijn computer heb ik gevonden op: www.watismijn ip.nl, en dat was: **.***.**.***

Help me AUB.

Alsvast bedankt!

Mvg, Rik ^_^

>>> Door Sandra: Gelieve geen IP-adressen hier te plaatsen a.u.b.<<<

Bewerkt: door Sandra
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga zelf in de server: 127.0.0.1:7777, volgensmij is dit ook niet de server die ik hoor te hebben.

Jawel hoor, dat is gewoon het IP dat jij moet kunnen gebruiken ;)

Maar dat IP dat je hebt gevonden met www.watismijnip.nl, dat is wat je aan mensen buiten jouw netwerk geeft, inclusief je poort erachter. Houd er daarnaast wel rekening mee, dat je die poort open moet zetten (forwarden) voordat anderen erin kunnen. Kijk eens op PortForward.com, daar staan behoorlijk wat tutorials om poorten te forwarden voor een desbetreffende functie. In dit geval is die 'Functie' SA:MP, waar vast ook wel een tutorial over staat die jij voor jouw router kan gebruiken ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...