Jump to content

Ballad of Gay Tony wordt toffer dan GTAIV zelf.


Duder

Recommended Posts

Waarom? Omdat je in dit spel, van wat ik heb gezien op de trailers etc, weer lekker over the top kan. Zoals die goeie oude tijd in San Andreas en Vice City. Wat vinden jullie beter? Over the top of toch realistisch?

Link to comment
Delen op andere websites

Het is idd redelijk over-the-top, maar het spel blijft realistisch met al haar details, en de graphics, en de physics

Dus ik heb het liever beide, en dat krijgen we ook. :Y

Ja, dat is juist het beste eraan. Ik bedoel GTA SA was vet, maar het zag er echt brak uit. Nu snoepen we dus van twee walletjes. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, The Ballad of Gay Toni zal wel cool worden, maar het blijft een uitbreiding,

dus zal nooit zo cool kunnen zijn als GTA IV zelf :7 , de verhaallijn zal waarschijnlijk te kort zijn :N .

Ja, de verhaallijn van het orgineel was natuurlijk echt goed, maar daarna was er niets meer te doen. Een beetje rondrijden en mensen vermoorden, dat was het wel. Ik hoop me met The Balled langer te vermaken, ook nadat ik de verhaallijn heb gehaald.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, The Ballad of Gay Toni zal wel cool worden, maar het blijft een uitbreiding,

dus zal nooit zo cool kunnen zijn als GTA IV zelf :7 , de verhaallijn zal waarschijnlijk te kort zijn :N .

Ja, de verhaallijn van het orgineel was natuurlijk echt goed, maar daarna was er niets meer te doen. Een beetje rondrijden en mensen vermoorden, dat was het wel. Ik hoop me met The Balled langer te vermaken, ook nadat ik de verhaallijn heb gehaald.

dat zal wel goed zitten,je kan namelijk de missies herspelen :tu: maar ik vind dat het allebei kan,realistich en over the top.als het maar goeie graphics heeft en veel actie in zit vind ik het helemaal top. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, The Ballad of Gay Toni zal wel cool worden, maar het blijft een uitbreiding,

dus zal nooit zo cool kunnen zijn als GTA IV zelf :7 , de verhaallijn zal waarschijnlijk te kort zijn :N .

Ze hadden heel GTA IV zoals The Ballad of Gay Tony moeten maken :7.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, The Ballad of Gay Toni zal wel cool worden, maar het blijft een uitbreiding,

dus zal nooit zo cool kunnen zijn als GTA IV zelf :7 , de verhaallijn zal waarschijnlijk te kort zijn :N .

Ze hadden heel GTA IV zoals The Ballad of Gay Tony moeten maken :7.

Helemaal gelijk, Ik denk dat dit de beste GTA word tot nu toe!

Link to comment
Delen op andere websites

jullie gaan zo genaaid worden als het spel niet blijkt te zijn wat jullie verwachten, houd daar toch eens mee op, jullie hebben allemaal hoge verwachtingen, daarom werd gta4 ook best slecht gepeild, omdat iedereen torenhoge verwachting had qua functies.

Link to comment
Delen op andere websites

jullie gaan zo genaaid worden als het spel niet blijkt te zijn wat jullie verwachten, houd daar toch eens mee op, jullie hebben allemaal hoge verwachtingen, daarom werd gta4 ook best slecht gepeild, omdat iedereen torenhoge verwachting had qua functies.

ik denk dat het erg goed word,zoniet dan vind ik het nog steeds goed want ik had ook hele hoge verwachtingen van IV maar IV viel echt niet tegen hoor :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

jullie gaan zo genaaid worden als het spel niet blijkt te zijn wat jullie verwachten, houd daar toch eens mee op, jullie hebben allemaal hoge verwachtingen, daarom werd gta4 ook best slecht gepeild, omdat iedereen torenhoge verwachting had qua functies.

Nou, van een uitgever als Rockstar verwacht ik gewoon dat het spel goed wordt. GTAIV was ook erg goed. Alleen het kon mij niet lang boeien. Dat neemt natuurlijk niet weg dat het spel erg goed was.

Link to comment
Delen op andere websites

jullie gaan zo genaaid worden als het spel niet blijkt te zijn wat jullie verwachten, houd daar toch eens mee op, jullie hebben allemaal hoge verwachtingen, daarom werd gta4 ook best slecht gepeild, omdat iedereen torenhoge verwachting had qua functies.

Nou, van een uitgever als Rockstar verwacht ik gewoon dat het spel goed wordt. GTAIV was ook erg goed. Alleen het kon mij niet lang boeien. Dat neemt natuurlijk niet weg dat het spel erg goed was.

Mij moeit IV nog altijd hoor, maar daarvoor moet je echt met GTA bezig zijn ;) ,

maar ik geef wesley123 gelijkn de verwachtingen zijn wat hoog.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...