Phoenyxar Geplaatst: 4 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2009 Je moet eens op het dak staan van Playboy x, in de avondzon heel leuk!micruult. Daar heb je zo gelijk in, wat geniet ik van dat plekje . Reageren
Oplosthee Geplaatst: 4 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2009 Star junction is een mooie plek ik heb plaatje van overdag in RL en op GTA: Reageren
j0uk3 Geplaatst: 4 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2009 Bij het strand op het westelijkste eiland en dan helemaal noorden. Dan moet je naar de plaats van de Sultan rs kijken! Prachtig mooie kust Reageren
BelgiumRedDevils Geplaatst: 11 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2009 Hove Beach vind ik wel mooi de sfeer en de animatie spijtig dat je niet meer in Hove Beach woont een het strand is mooi Beach gate is ook heel mooi Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 12 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2009 In de lucht... lekker in een heli rondvliegen, dan zie je pas echt hoe groot de stad is. En 's nachts met al die lichtjes, prachtig gezicht. Reageren
gtavcsky Geplaatst: 12 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2009 In de lucht... lekker in een heli rondvliegen, dan zie je pas echt hoe groot de stad is. En 's nachts met al die lichtjes, prachtig gezicht. Daar heb je ook weer gelijk in, vooral 's nachts de weerspiegeling in het water van de broker bridge incl lichtjes Reageren
jvj Geplaatst: 12 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2009 Middle Park vind ik mooi... bekijk mijn video waarin je Niko kan zien joggen op een wondermooie dag in middle park doen!link Reageren
PrioX Geplaatst: 9 december 2009 Rapport Geplaatst: 9 december 2009 Ik vind Bohan wel een leuk plekje om s'nachts rond te hangen, het heeft z'n crimineel sfeertje, en dan loop je met je SMG door de steeg en dan vermoord je z'n gangster die tegen een muur aan staat. GEWELDIG! Reageren
DeathPenalty Geplaatst: 9 december 2009 Rapport Geplaatst: 9 december 2009 Ik vind de nieuwe Liberty City helemaal niks. In GTA III vond ik de vuurtoren mooi, en San Andreas is het prachtig om door de bossen te cruisen terwijl de zon opkomt, maar GTA IV is net een soort interactief New York... Niets speciaals. Niet zo 'charming' als de oude LC of SA. Reageren
Shorty_D Geplaatst: 10 december 2009 Rapport Geplaatst: 10 december 2009 Op de top van Rotterdam Tower bij nacht. Reageren
Flippiedepappie Geplaatst: 10 december 2009 Rapport Geplaatst: 10 december 2009 Oh ik kan zo een paar uur lopen in Liberty City alleen om van de prachtige details te genieten. Maar ik wil het ook ff over de standbeelden hebben: -De villa's van beeldjes met fluitisten in Algonquin. -Er staat ergens een mooi beeld van iemand op een ladder. -Op het terrein van een politiebureau staan beelden van poppetjes die hand in hand staan. Maar laatst zag ik een klein beeldje van een wereldbol (ik bedoel dus niet dat grote beeld in het park). Net toen ik daar was ging ik helaas door stom toeval af. Nu probeer ik die plek weer te zoeken maar ik kan het niet vinden. Weet iemand misschien waar ik het over heb en zou iemand me aub uit kunnen leggen hoe je daar komt? groeten Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 10 december 2009 Rapport Geplaatst: 10 december 2009 (bewerkt) Maar laatst zag ik een klein beeldje van een wereldbol (ik bedoel dus niet dat grote beeld in het park). Net toen ik daar was ging ik helaas door stom toeval af. Nu probeer ik die plek weer te zoeken maar ik kan het niet vinden. Weet iemand misschien waar ik het over heb en zou iemand me aub uit kunnen leggen hoe je daar komt? Weet je misschien ook in welke Borough? Ik dacht dat er misschien wel een wereldbol stond in de Patio van de GTA-renditie van de Verenigde Naties, maar ik weet niet helemaal zeker waar dat weer ligt, ten Noord-Oosten van Star Junction net? Bewerkt: 10 december 2009 door Hearv94 Reageren
Michael_Scofield94941 Geplaatst: 10 december 2009 Rapport Geplaatst: 10 december 2009 (bewerkt) Ik vind de Alderney State Correctional Facility de mooiste plaats in GTA IV Bewerkt: 10 december 2009 door Michael_Scofield94941 Reageren
MidnightMayhem Geplaatst: 10 december 2009 Rapport Geplaatst: 10 december 2009 's Nachts rondlopen in Star junction Ik vind het zo'n geweldig sfeertje, en dan die ik zoals de gewone peds: Rondlopen, eten, eten en autorijden ik vind die sfeer er echt geweldig Reageren
PrioX Geplaatst: 10 december 2009 Rapport Geplaatst: 10 december 2009 (bewerkt) Oh ik kan zo een paar uur lopen in Liberty City alleen om van de prachtige details te genieten. Maar ik wil het ook ff over de standbeelden hebben: -De villa's van beeldjes met fluitisten in Algonquin. -Er staat ergens een mooi beeld van iemand op een ladder. -Op het terrein van een politiebureau staan beelden van poppetjes die hand in hand staan. Maar laatst zag ik een klein beeldje van een wereldbol (ik bedoel dus niet dat grote beeld in het park). Net toen ik daar was ging ik helaas door stom toeval af. Nu probeer ik die plek weer te zoeken maar ik kan het niet vinden. Weet iemand misschien waar ik het over heb en zou iemand me aub uit kunnen leggen hoe je daar komt? groeten bedoel je misschien deze ( wereld bol ) hij ligt tussen 2 wolkenkrabbers > hij lijkt meer op een normale bol Bewerkt: 10 december 2009 door PrioXCoMBo Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.