Jump to content

De mooiste plekjes in gta IV


spacebook

Recommended Posts

In de lucht... lekker in een heli rondvliegen, dan zie je pas echt hoe groot de stad is. En 's nachts met al die lichtjes, prachtig gezicht.

Daar heb je ook weer gelijk in, vooral 's nachts de weerspiegeling in het water van de broker bridge incl lichtjes :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Ik vind de nieuwe Liberty City helemaal niks. In GTA III vond ik de vuurtoren mooi, en San Andreas is het prachtig om door de bossen te cruisen terwijl de zon opkomt, maar GTA IV is net een soort interactief New York... Niets speciaals. Niet zo 'charming' als de oude LC of SA.

Link to comment
Delen op andere websites

Oh ik kan zo een paar uur lopen in Liberty City alleen om van de prachtige details te genieten. Maar ik wil het ook ff over de standbeelden hebben:

-De villa's van beeldjes met fluitisten in Algonquin.

-Er staat ergens een mooi beeld van iemand op een ladder.

-Op het terrein van een politiebureau staan beelden van poppetjes die hand in hand staan.

Maar laatst zag ik een klein beeldje van een wereldbol (ik bedoel dus niet dat grote beeld in het park).

Net toen ik daar was ging ik helaas door stom toeval af. Nu probeer ik die plek weer te zoeken maar ik kan het niet vinden.

Weet iemand misschien waar ik het over heb en zou iemand me aub uit kunnen leggen hoe je daar komt?

groeten

Link to comment
Delen op andere websites

Maar laatst zag ik een klein beeldje van een wereldbol (ik bedoel dus niet dat grote beeld in het park).

Net toen ik daar was ging ik helaas door stom toeval af. Nu probeer ik die plek weer te zoeken maar ik kan het niet vinden.

Weet iemand misschien waar ik het over heb en zou iemand me aub uit kunnen leggen hoe je daar komt?

Weet je misschien ook in welke Borough? Ik dacht dat er misschien wel een wereldbol stond in de Patio van de GTA-renditie van de Verenigde Naties, maar ik weet niet helemaal zeker waar dat weer ligt, ten Noord-Oosten van Star Junction net?

Bewerkt: door Hearv94
Link to comment
Delen op andere websites

Oh ik kan zo een paar uur lopen in Liberty City alleen om van de prachtige details te genieten. Maar ik wil het ook ff over de standbeelden hebben:

-De villa's van beeldjes met fluitisten in Algonquin.

-Er staat ergens een mooi beeld van iemand op een ladder.

-Op het terrein van een politiebureau staan beelden van poppetjes die hand in hand staan.

Maar laatst zag ik een klein beeldje van een wereldbol (ik bedoel dus niet dat grote beeld in het park).

Net toen ik daar was ging ik helaas door stom toeval af. Nu probeer ik die plek weer te zoeken maar ik kan het niet vinden.

Weet iemand misschien waar ik het over heb en zou iemand me aub uit kunnen leggen hoe je daar komt?

groeten

bedoel je misschien deze ( wereld bol ) hij ligt tussen 2 wolkenkrabbers > hij lijkt meer op een normale bol

:bier:

Bewerkt: door PrioXCoMBo
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...