Jump to content

Computer start opnieuw op


BoerBanaan

Recommended Posts

Er kan een fout in je windows zitten, doordat bijvoorbeeld de pc is uitgevallen tijdens het updaten, of foute drivers dat Windows een kritieke fout ervaart, geeft windows als je weer bent ingelogt na een plotselinge reboot dat hij herstelt is van een ernstige fout?

Scan ook eens met Malwarebytes Anti-Malware, deze kan echt alle soorten verwijderen, ook ernstige malware zoals de vundo en zlob trojan die vaak zeer moeilijk te verwijderen zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Er kan een fout in je windows zitten, doordat bijvoorbeeld de pc is uitgevallen tijdens het updaten, of foute drivers dat Windows een kritieke fout ervaart, geeft windows als je weer bent ingelogt na een plotselinge reboot dat hij herstelt is van een ernstige fout?

Ja hij geeft aan dat windows is herstelt van een enrstige fout

Scan ook eens met Malwarebytes Anti-Malware, deze kan echt alle soorten verwijderen, ook ernstige malware zoals de vundo en zlob trojan die vaak zeer moeilijk te verwijderen zijn.

Oké ik ga hem scannen

Link to comment
Delen op andere websites

als hij dat aangeeft adviseer ik je om eerst drivers te de-installeren en dan voor de goede zoeken(zodat je zeker bent) en die installeren, werkt dit niet en er zijn geen virussen gevonden adviseer ik je om je windows disc te gebruiken en de herstelconsole te gebruiken, voor beiden zal iemand anders even uitleg moeten geven omdat ik nooit uit kan leggen hoe je het vind. Je kunt via apparaatbeheer de stuurprogrammas verwijderen iig

Link to comment
Delen op andere websites

Scan ook eens met Malwarebytes Anti-Malware, deze kan echt alle soorten verwijderen, ook ernstige malware zoals de vundo en zlob trojan die vaak zeer moeilijk te verwijderen zijn.

Oké ik ga hem scannen

Ik heb hem gescand en er zijn 20 virussen gevonden die nu verwijderd zijn, hopelijk is nu het probleem opgelost

Ik hou dit topic nog ff open voor het geval het niet voorbij is

bedankt voor jullie hulp :tu:

Bewerkt: door BanaanDaan
Link to comment
Delen op andere websites

Helaas is het probleem niet opgelost. toen mijn computer opnieuw opstartte heb ik een foutenrapport gemaakt met de volgende gegevens : Type probleem

Windows-stopfout (er wordt een bericht weergegeven op een blauw scherm met informatie over de foutcode)

Is er een oplossing beschikbaar?

Nee

Wat betekent dit probleem?

Er heeft zich een fout voorgedaan in Windows die niet kan worden opgelost. U dient uw computer opnieuw op te starten.

Oorzaak

Onbekend

Computersymptomen

Er wordt een bericht weergegeven op een blauw scherm met informatie over de foutcode (bijvoorbeeld: 0x0000001E, KMODE_EXCEPTION_NOT_HANDLED)

Wat kunt u nog meer doen?

Blijf doorgaan met het verzenden van probleemrapporten zodat analytici bij Microsoft deze kunnen bestuderen en kunnen proberen het probleem zo snel mogelijk op te lossen.

Bewerkt: door BanaanDaan
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...