BoerBanaan Geplaatst: 28 september 2009 Rapport Geplaatst: 28 september 2009 Hi, Ik heb een probleem met mijn computer... Mijn computer start soms in een keer opnieuw op wat heel vervelend is.... Hoe los ik dit op? Reageren
Dieko Geplaatst: 28 september 2009 Rapport Geplaatst: 28 september 2009 Door je computer te scannen op virussen. Reageren
BoerBanaan Geplaatst: 28 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 28 september 2009 Door je computer te scannen op virussen. Al gedaan.. (ik heb Eset Nod32) Reageren
Limbolander Geplaatst: 28 september 2009 Rapport Geplaatst: 28 september 2009 Download eens bijvoorbeeld hardwaremonitor ( kan op www.cpuid.com ) en maak daar eens een screenshot van. Reageren
wesley123 Geplaatst: 28 september 2009 Rapport Geplaatst: 28 september 2009 Er kan een fout in je windows zitten, doordat bijvoorbeeld de pc is uitgevallen tijdens het updaten, of foute drivers dat Windows een kritieke fout ervaart, geeft windows als je weer bent ingelogt na een plotselinge reboot dat hij herstelt is van een ernstige fout? Scan ook eens met Malwarebytes Anti-Malware, deze kan echt alle soorten verwijderen, ook ernstige malware zoals de vundo en zlob trojan die vaak zeer moeilijk te verwijderen zijn. Reageren
BoerBanaan Geplaatst: 28 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 28 september 2009 Er kan een fout in je windows zitten, doordat bijvoorbeeld de pc is uitgevallen tijdens het updaten, of foute drivers dat Windows een kritieke fout ervaart, geeft windows als je weer bent ingelogt na een plotselinge reboot dat hij herstelt is van een ernstige fout? Ja hij geeft aan dat windows is herstelt van een enrstige fout Scan ook eens met Malwarebytes Anti-Malware, deze kan echt alle soorten verwijderen, ook ernstige malware zoals de vundo en zlob trojan die vaak zeer moeilijk te verwijderen zijn. Oké ik ga hem scannen Reageren
Flitskikker Geplaatst: 28 september 2009 Rapport Geplaatst: 28 september 2009 Klik eens op Rapport verzenden, dan opent een scherm met welk onderdeel het probleem veroorzaakt. Reageren
wesley123 Geplaatst: 28 september 2009 Rapport Geplaatst: 28 september 2009 als hij dat aangeeft adviseer ik je om eerst drivers te de-installeren en dan voor de goede zoeken(zodat je zeker bent) en die installeren, werkt dit niet en er zijn geen virussen gevonden adviseer ik je om je windows disc te gebruiken en de herstelconsole te gebruiken, voor beiden zal iemand anders even uitleg moeten geven omdat ik nooit uit kan leggen hoe je het vind. Je kunt via apparaatbeheer de stuurprogrammas verwijderen iig Reageren
BoerBanaan Geplaatst: 28 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 28 september 2009 (bewerkt) Scan ook eens met Malwarebytes Anti-Malware, deze kan echt alle soorten verwijderen, ook ernstige malware zoals de vundo en zlob trojan die vaak zeer moeilijk te verwijderen zijn. Oké ik ga hem scannen Ik heb hem gescand en er zijn 20 virussen gevonden die nu verwijderd zijn, hopelijk is nu het probleem opgelost Ik hou dit topic nog ff open voor het geval het niet voorbij is bedankt voor jullie hulp Bewerkt: 28 september 2009 door BanaanDaan Reageren
BoerBanaan Geplaatst: 30 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 30 september 2009 (bewerkt) Helaas is het probleem niet opgelost. toen mijn computer opnieuw opstartte heb ik een foutenrapport gemaakt met de volgende gegevens : Type probleem Windows-stopfout (er wordt een bericht weergegeven op een blauw scherm met informatie over de foutcode) Is er een oplossing beschikbaar? Nee Wat betekent dit probleem? Er heeft zich een fout voorgedaan in Windows die niet kan worden opgelost. U dient uw computer opnieuw op te starten. Oorzaak Onbekend Computersymptomen Er wordt een bericht weergegeven op een blauw scherm met informatie over de foutcode (bijvoorbeeld: 0x0000001E, KMODE_EXCEPTION_NOT_HANDLED) Wat kunt u nog meer doen? Blijf doorgaan met het verzenden van probleemrapporten zodat analytici bij Microsoft deze kunnen bestuderen en kunnen proberen het probleem zo snel mogelijk op te lossen. Bewerkt: 30 september 2009 door BanaanDaan Reageren
wesley123 Geplaatst: 30 september 2009 Rapport Geplaatst: 30 september 2009 om welke windows gaat het precies? Reageren
Sprunk Geplaatst: 30 september 2009 Rapport Geplaatst: 30 september 2009 Heb je hier misschien wat aan? klik. Wat je kunt doen is naar start - uitvoeren gaan. Typ dan in "eventvwr". Dan krijg je de logboeken van Windows te zien. Als het goed is kun je daarin wel wat meer informatie vinden over waarom de PC uitviel. Kijk hier voor meer info. Reageren
BoerBanaan Geplaatst: 1 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 oktober 2009 om welke windows gaat het precies? Ik heb windows XP home edition Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.