Postmen Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2005 Heeft iedereen hier GTA SA binnen die hem optijd besteld had, want ik heb hem niet binnengekregen. Ik had hem besteld bij Nedgame in Apeldoorn en ik weet dat ik beter bij die gameorder.net had kunnen bestellen, maar ik had altijd goede contacten met nedgame. Ik baal er niet van ik ben alleen zo woest dat ik zin heb om de boel op te blazen, maarja dan krijg ik hem nooit binnen. Hebben meer mensen de game niet ontvangen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RTS Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2005 Wat is je orderstatus? Ik heb hem eergisteravond besteld. Gister stond de status op verzonden dus ik verwacht hem morgen. Dit zegt Gameorder.nl ook: Uw bestelling wordt binnen 2 tot 5 werkdagen na betaling bij u thuis bezorgd. Indien er een vertraging mocht optreden waardoor deze verzendtijd niet gerealiseerd kan worden, dan stellen we u daarvan per e-mail van op de hoogte. We doen ons uiterste best om uw bestelling de volgende dag bij u thuis te laten bezorgen. Om dit te realiseren zijn we afhankelijk van de diensten van derden (leverancier, transporteurs, etc). Vanuit dit oogpunt zijn we niet aansprakelijk voor eventueel afwijkende verzendtijden. Mochten levertijden drastisch afwijken, dan wordt hier in de regel een tegmoedkoming voor geregeld. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Postmen Geplaatst: 10 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2005 (bewerkt) bij nedgame stond er op releasedatum bij u thuis afgeleverd. Alsof dat zo moeilijk is een pakje 5 kilmometer verder op te sturen. en dan nog ze beloven het dus dan verwacht ik et ook als ik morge niet krijg ga ik erheen en steek die kolere bende in de brand. Bewerkt: 10 juni 2005 door Postmen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
henk_jan Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2005 1. Hou je AUB ff rustig want hier schiet je niks mee op. 2. ik heb em ook allang besteld maar ik heb em ook nog niet, ik verw8 hem morge en anders maandag, heb ik em dan nog niet dan bel ik ff op waar hij blijft. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Postmen Geplaatst: 10 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2005 1 ik weet het 2 ik heb net mailtje gestuurd wanneer ze verwacht dat die bij mij in de bus ligt (kan wat fout gegaan zijn bij leverancier ofzo maarja) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.