JoshTheBoss Geplaatst: 28 september 2009 Rapport Geplaatst: 28 september 2009 hallo, dit is mijn eerste echte photoshop werk. ik had al wat ervaring met gimp 2.6, maar ja, adobe cs3 is toch ietwat beter... Dus ik heb met hulp van meerdere tuts mijn eigen werk gemaakt. Rate hem, bijvoorbeeld "7/10" ofzo en post tips wat beter kan! groet, JoshTheBoss Reageren
Sapphire Geplaatst: 28 september 2009 Rapport Geplaatst: 28 september 2009 Ik vindt hem heel mooi gelukt! Straalt best wel de COD4 sfeer uit. Jammer vindt ik wel dat "gasmasker" als ik me niet vergist die je een beetje heb weggeblend... Ik vindt dat zonde van je signature want je add iets "vaags" aan de achtergrond en dat vindt ik een beetje jammer. Ik vindt hem voor de (eerste keer zei je?) eerste keer goed gelukt! 8/10 Reageren
JoshTheBoss Geplaatst: 29 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 29 september 2009 Ik vindt hem heel mooi gelukt! Straalt best wel de COD4 sfeer uit. Jammer vindt ik wel dat "gasmasker" als ik me niet vergist die je een beetje heb weggeblend... Ik vindt dat zonde van je signature want je add iets "vaags" aan de achtergrond en dat vindt ik een beetje jammer.Ik vindt hem voor de (eerste keer zei je?) eerste keer goed gelukt! 8/10 bedankt voor je reactie, volgende keer misschien iets minder wolk effecten enzo... groet, Josh Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.