iefen Geplaatst: 28 september 2009 Rapport Geplaatst: 28 september 2009 oke, nou ik heb dus een beeldscherm uitgekozen. ik heb net al mijn geld bij elkaar. nu wil ik dit gaan kopen: via azerty: http://azerty.nl/2-1056-198090/iiyama-pro-...l?tab=overzicht oke, dus nu wil ik het gaan kopen. maar ik vertrouw die verzending niet helemaal. kunnen jullie mij vertellen of je: -via de rembours een datum of tijd kan kiezen. -azerty vertrouwlijk is. -dat je met acceptgiro kan betalen echt heel bedankt. Reageren
Pesimist Geplaatst: 28 september 2009 Rapport Geplaatst: 28 september 2009 niet doen want als die kapot gaat kan je die onderdelen heel moeilijk vinden plus als je een gat hale met full had en hdmi uitgang (full hd hoeft niet kan wel) Reageren
Galiorix Geplaatst: 28 september 2009 Rapport Geplaatst: 28 september 2009 niet doen want als die kapot gaat kan je die onderdelen heel moeilijk vinden plus als je een gat hale met full had en hdmi uitgang (full hd hoeft niet kan wel) Wat zit je nou te stamelen, ik kan er echt geen touw aan vast knopen. Ik heb vaak genoeg spullen gekocht bij Azerty en ze zijn altijd goed verpakt geweest en helemaal schade vrij aangekomen. Azerty is goed te vertrouwen. Mocht je toch niet overtuigd zijn, kan je ook gewoon even naar Tweakers.net gaan en daar reviews lezen over Azerty. Reageren
Pesimist Geplaatst: 28 september 2009 Rapport Geplaatst: 28 september 2009 nou dat is volgens mij geen goed merk geen ene woord overgehoord Reageren
Exoit Geplaatst: 28 september 2009 Rapport Geplaatst: 28 september 2009 nou dat is volgens mij geen goed merk geen ene woord overgehoord Nou het is een zeer goed merk. Heb er al iets op besteld, dit keer weer een PC van 988 euro! dus ik stuur dat niet zomaar naar een bedrijfje dat ik niet ken oid. Reageren
.Senne Geplaatst: 28 september 2009 Rapport Geplaatst: 28 september 2009 Hij bedoelt het beeldscherm's merk denk ik, en dat is wel goed hoor. Reageren
Limbolander Geplaatst: 29 september 2009 Rapport Geplaatst: 29 september 2009 om maar meteen al die onzin uit de wereld te helpen: http://tweakers.net/shopreview/ lees die honderden ervaringen maar door voor de rest heb je zoiets als keurmerken waar je aan kan zien dat een winkel te vertrouwen is. Het is geen 1990 meer waar internet nog nieuw was, regels nog niet duidelijk waren en er nog veel "gescamd" werd komop zeg.. voor de rest is Iiyama gewoon een topmerk. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.