joostjeh Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2005 (bewerkt) ik heb gta san andreas orgineel gekocht maar elke keer als ik hem probeer te spelen dan komt er een blauw leeg scherm . kan iemand mij hiermee helpen ik heb een pentium 4 procesor met 3000 hertz en 512 mb ram geheugen. en een ati RADEON 9800 pro met 128 mb het is de medion computer die bij de aldi te koop was in november 2003 Bewerkt: 12 juni 2005 door joostjeh Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtamaster1 Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2005 eigenlijk zou hij het gewoon goed doen, welke videokaart heb je hoeveel MB? 32 64 128 256 512MB? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
joostjeh Geplaatst: 10 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2005 (bewerkt) dat weet ik niet waar kun je zien wat vooreen video kaart je hebt volgens mij heb ik een ATI REATLON maar dat weet ik niet zeker Bewerkt: 10 juni 2005 door joostjeh Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
langras Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 ik heb het zelfde probleem waarschein lijk heb jij ook de ati radeon 9800 pro ik had rockstar al gemailt maar die reageren niet egt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
joostjeh Geplaatst: 11 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 (bewerkt) ja ik heb ook een ati radeon 9800 pro Bewerkt: 11 juni 2005 door joostjeh Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
langras Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 nouh ik heb nog wat mailtjes naar rockstar gemailt ik zeg het wel als er wat terug is gestuurd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dennuzzz Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 Krijg je niet zoiets te voorschijn? :huh: , want daar heb ik namelijk ook last van.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
langras Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 nee ik krijg dit voor de rest nix Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wombat Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 hoi, ik wou ff vermelden dat ik het zelfde probleem heb, maar dan met gta VC. Ik heb dan ook dezelfde computer (medion, aldi, eind november). Ik krijg dat blauwe scherm ook soms (dat mét de tekst), maar meestal start mijn pc zonder blauw scherm gewoon opnieuw op... waaraan het ligt zou ik absoluut niet weten! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gforce Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 Hier nog iemand. Ik heb ook een Aldi pc en een legaal gekochte versie van SA. Denk ik eindelijk te kunnen gaan spelen, krijg ik een blauw scherm na een paar seconden in het spel. Balen ! Ik heb een mailtje naar rockstar gestuurd, maar helaas nog geen reactie. Ik hoop dat iemand snel de oplossing vind ! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
joostjeh Geplaatst: 11 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 ja dat lege blauwe scherm bedoel ik die waar niets op staat Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 @ Gforce: Rockstar worden op deze dagen overspoeld met berichtjes. Ze antwoorden dus niet, of heel erg laat. Probeer eens SA opnieuw te installeren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
exa Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 Volgens mij ligt het meer aan Aldi Supermarkt dan aan de pc zelf :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
joostjeh Geplaatst: 11 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 ik heb het al een stuk of 6 keer opnieuw geinstallerd maar niets helpt :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
langras Geplaatst: 14 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2005 dit hielp bij mij wel start uitvoeren dxdiag geluid directX functie standaart versnelling Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.