stibie Geplaatst: 28 september 2009 Rapport Geplaatst: 28 september 2009 Hoe krijg ik mijn criminal rating omhoog ? ik ben nu hitman . ik heb al veel geprobeerd maar het blijft op hitman staan . komt het misschien omdat ik 100% heb ? Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 28 september 2009 Rapport Geplaatst: 28 september 2009 Gebruik je cheats? Want door cheats zal je Rating zakken, door mensen te doden stijgt hij . Reageren
Zero-two Geplaatst: 29 september 2009 Rapport Geplaatst: 29 september 2009 Deze probleem wel komt vaker voor... Het is de bedoeling om heleboel herrie te schopen. Heleboel helicopters neer halen met een 3/4/5/6 sterren wanted level kom je al een eind weg. Neem ook een tank en ga heletijd lekker onheil creeren. Ga beter niet cheaten. Maar het duurt nog wel even voordat je hoogste rang hebt gehaald. Succes! Reageren
BigM Geplaatst: 10 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2009 (bewerkt) Gebruik je cheats? Want door cheats zal je Rating zakken, door mensen te doden stijgt hij . Nee, dat doet hij blijkbaar niet. Als hij cheats had gebruikt stond er dit CrackheadBitchmade Offbrand Scandalous Playa-hater Bij hem staat er hitman, dus het probleem licht elders. Helaas weet ik niet waar. Maar voor verduidelijking voor de volgende die post. Bewerkt: 10 oktober 2009 door BigM Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 10 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2009 Gebruik je cheats? Want door cheats zal je Rating zakken, door mensen te doden stijgt hij . Nee, dat doet hij blijkbaar niet. Als hij cheats had gebruikt stond er dit CrackheadBitchmade Offbrand Scandalous Playa-hater Bij hem staat er hitman, dus het probleem licht elders. Helaas weet ik niet waar. Maar voor verduidelijking voor de volgende die post. Die rangs bestaan helemaal niet . Reageren
Nissan Geplaatst: 10 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2009 Lol, die ratings waren van San Andreas . Reageren
BigM Geplaatst: 14 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2009 (bewerkt) Lol, die ratings waren van San Andreas . Inderdaad. Ik zie inderdaad dat ik perongeluk die heb opgescheven. Maar het slaat op het zelfde iig. Zowiezo hitman is een goeie criminal rating als je wilt dat die hoger word ben je wel even bezig. Bewerkt: 14 oktober 2009 door BigM Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 14 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2009 Lol, die ratings waren van San Andreas . Inderdaad. Ik zie inderdaad dat ik perongeluk die heb opgescheven. Maar het slaat op het zelfde iig. Zowiezo hitman is een goeie criminal rating als je wilt dat die hoger word ben je wel even bezig. Als je cheat dan daalt je Rating, dat wil niet zeggen dat je direct een negatieve rating hebt , dus kan het wel dat hij cheat, maar hij heeft er niet op geantwoord . Reageren
BigM Geplaatst: 14 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2009 Lol, die ratings waren van San Andreas . Inderdaad. Ik zie inderdaad dat ik perongeluk die heb opgescheven. Maar het slaat op het zelfde iig. Zowiezo hitman is een goeie criminal rating als je wilt dat die hoger word ben je wel even bezig. Als je cheat dan daalt je Rating, dat wil niet zeggen dat je direct een negatieve rating hebt , dus kan het wel dat hij cheat, maar hij heeft er niet op geantwoord . Nee, zelfs na het gebruiken van een cheat daalt je reputatie al naar de min. Alleen ook in de min zijn rangen, hoe meer cheat hoe verder je erin beland. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 14 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2009 Lol, die ratings waren van San Andreas . Inderdaad. Ik zie inderdaad dat ik perongeluk die heb opgescheven. Maar het slaat op het zelfde iig. Zowiezo hitman is een goeie criminal rating als je wilt dat die hoger word ben je wel even bezig. Als je cheat dan daalt je Rating, dat wil niet zeggen dat je direct een negatieve rating hebt , dus kan het wel dat hij cheat, maar hij heeft er niet op geantwoord . Nee, zelfs na het gebruiken van een cheat daalt je reputatie al naar de min. Alleen ook in de min zijn rangen, hoe meer cheat hoe verder je erin beland. Ik zeg dat je na cheaten niet direct negatief staat, ik weet dat er daar rangen zijn, maar je Rating daalt gewoon en je zit niet direct op negatief . Reageren
fera078 Geplaatst: 14 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2009 Ik haal altijd helikopters neer, krijg je heel veel punten voor je profiel. Mvg, Reageren
Nissan Geplaatst: 16 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2009 Als je een cheat gebruikt in de Stories daalt je Criminal Rating direct met -1000! Reageren
ditmar154 Geplaatst: 17 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2009 (bewerkt) Als je een cheat gebruikt in de Stories daalt je Criminal Rating direct met -1000! jah echt he wist ik dus ff niet at ik ff vast bij een missie denk ik f*ck het zal vast niet uitmaken als ik 1 cheat gebruik ..... maar wel dus, rating gelijk -1000 agjah fuck it me leven gaat niet kapot ervan:D >>> Door Asphalt: Onzinnige link verwijderd, heeft niets met het topic van doen.. <<< Bewerkt: 17 oktober 2009 door ASPHALT Reageren
TheLordOfPee Geplaatst: 18 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2009 Als je een cheat gebruikt in de Stories daalt je Criminal Rating direct met -1000! jah echt he wist ik dus ff niet at ik ff vast bij een missie denk ik f*ck het zal vast niet uitmaken als ik 1 cheat gebruik ..... maar wel dus, rating gelijk -1000 agjah fuck it me leven gaat niet kapot ervan:D >>> Door Asphalt: Onzinnige link verwijderd, heeft niets met het topic van doen.. <<< Wat praat jij goed ABN ... Reageren
-Tommy_Vercetti- Geplaatst: 18 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2009 Wat praat jij goed ABN ... Je hoeft mensen niet af te kraken op ABN ... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.