Jump to content

criminal rating

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoe krijg ik mijn criminal rating omhoog ? ik ben nu hitman .

ik heb al veel geprobeerd maar het blijft op hitman staan .

komt het misschien omdat ik 100% heb ?

Geplaatst:

Deze probleem wel komt vaker voor...

Het is de bedoeling om heleboel herrie te schopen. Heleboel helicopters neer halen met een 3/4/5/6 sterren wanted level kom je al een eind weg. Neem ook een tank en ga heletijd lekker onheil creeren. Ga beter niet cheaten. Maar het duurt nog wel even voordat je hoogste rang hebt gehaald. Succes! ^_^

• 2 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)
Gebruik je cheats? Want door cheats zal je Rating zakken, door mensen te doden stijgt hij ;) .

Nee, dat doet hij blijkbaar niet. Als hij cheats had gebruikt stond er dit

Crackhead

Bitchmade

Offbrand

Scandalous

Playa-hater

Bij hem staat er hitman, dus het probleem licht elders. Helaas weet ik niet waar. Maar voor verduidelijking voor de volgende die post.

Bewerkt: door BigM
Geplaatst:
Gebruik je cheats? Want door cheats zal je Rating zakken, door mensen te doden stijgt hij ;) .

Nee, dat doet hij blijkbaar niet. Als hij cheats had gebruikt stond er dit

Crackhead

Bitchmade

Offbrand

Scandalous

Playa-hater

Bij hem staat er hitman, dus het probleem licht elders. Helaas weet ik niet waar. Maar voor verduidelijking voor de volgende die post.

Die rangs bestaan helemaal niet :7 .

Lol, die ratings waren van San Andreas :7 .

Inderdaad. Ik zie inderdaad dat ik perongeluk die heb opgescheven. Maar het slaat op het zelfde iig. ^_^

Zowiezo hitman is een goeie criminal rating als je wilt dat die hoger word ben je wel even bezig.

Bewerkt: door BigM
Geplaatst:

Inderdaad. Ik zie inderdaad dat ik perongeluk die heb opgescheven. Maar het slaat op het zelfde iig. ^_^

Zowiezo hitman is een goeie criminal rating als je wilt dat die hoger word ben je wel even bezig.

Als je cheat dan daalt je Rating, dat wil niet zeggen dat je direct een negatieve rating hebt :ch: ,

dus kan het wel dat hij cheat, maar hij heeft er niet op geantwoord :? .

Geplaatst:

Als je cheat dan daalt je Rating, dat wil niet zeggen dat je direct een negatieve rating hebt :ch: ,

Nee, zelfs na het gebruiken van een cheat daalt je reputatie al naar de min.

Alleen ook in de min zijn rangen, hoe meer cheat hoe verder je erin beland. :duh:

Geplaatst:

Nee, zelfs na het gebruiken van een cheat daalt je reputatie al naar de min.

Alleen ook in de min zijn rangen, hoe meer cheat hoe verder je erin beland. :duh:

Ik zeg dat je na cheaten niet direct negatief staat, ik weet dat er daar rangen zijn,

maar je Rating daalt gewoon en je zit niet direct op negatief :ch: .

Als je een cheat gebruikt in de Stories daalt je Criminal Rating direct met -1000!

jah echt he wist ik dus ff niet at ik ff vast bij een missie denk ik f*ck het zal vast niet uitmaken als ik 1 cheat gebruik .....

maar wel dus, rating gelijk -1000 :puh:

agjah fuck it me leven gaat niet kapot ervan:D

>>> Door Asphalt: Onzinnige link verwijderd, heeft niets met het topic van doen.. <<<

Bewerkt: door ASPHALT
Geplaatst:
Als je een cheat gebruikt in de Stories daalt je Criminal Rating direct met -1000!

jah echt he wist ik dus ff niet at ik ff vast bij een missie denk ik f*ck het zal vast niet uitmaken als ik 1 cheat gebruik .....

maar wel dus, rating gelijk -1000 :puh:

agjah fuck it me leven gaat niet kapot ervan:D

>>> Door Asphalt: Onzinnige link verwijderd, heeft niets met het topic van doen.. <<<

Wat praat jij goed ABN ...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...