S.Knoop Geplaatst: 28 september 2009 Rapport Geplaatst: 28 september 2009 Bij mij start GTA3 niet op en crasht de computer. Ik heb een zeer recente nieuwe computer. Zou het spel voor "Windows Vista" te oud zijn? GTA:VC doet het wel goed, daarom deze vraag. Reageren
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 29 september 2009 Rapport Geplaatst: 29 september 2009 Probeer het spel als Administrator uit te voeren, en probeer anders het programma in de Windows 95 of XP compatibiliteits-mode uit te voeren. Reageren
Kratod Geplaatst: 10 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2009 (bewerkt) Er is een kans van 50% dat het lukt veder denk ik dat het bij de nieuwere vista(s) niet zal luken Start hij niet ga dan naar Start(die vlag)>alle programma's>Rockstar games(of de map waar GTA in zit)>Play GTA III mvg.Kratos Bewerkt: 10 oktober 2009 door Kratod Reageren
.Senne Geplaatst: 10 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2009 Als je engels kan: http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=286731 Je moet het spel in XP compatibiliteit uitvoeren, en misschien ook zorgen dat ie maar één core gebruikt. Reageren
007 Harings Geplaatst: 11 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2009 ik heb windows Vista,XP,2000 en daar doen ze het allemaal goed op misschien heb ik meer geluk dan je??? Reageren
brad Geplaatst: 12 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2009 het klinkt gek maar het zou zomaar kunnen helpen als je je driver update naar de nieuwste versie, ik had namelijk ooit dat gta 3 helemaal niet meer werkte, en later toen ik mijn driver had geupdate werkte hij weer. alleen was dat wel met windows xp... maar je kan het natuurlijk altijd proberen! Reageren
pietervandieren Geplaatst: 13 maart 2010 Rapport Geplaatst: 13 maart 2010 Bij mij werkt hij ook gewoon op Vista. Dus het zal meer aan je pc liggen denk ik. Dat je pc te goed is voor GTA III Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 28 april 2010 Rapport Geplaatst: 28 april 2010 (bewerkt) Volgens mij heb jij een iets te nieuwe computer. Maar pietervandieren, jij hebt volgens mij een GTA III die er voor gemaakt is om op XP en VISTA. Maar S.Knoop heeft een oudere versie. Hier is geen oplossing voor. Tenzij je een XPtje hebt. GRT: Supergtagamer Bewerkt: 28 april 2010 door supergtagamer Reageren
Mark B. Geplaatst: 28 april 2010 Rapport Geplaatst: 28 april 2010 Je zou het eventueel nog via Windows Virtual Machine kunnen proberen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.