Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 3 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2009 De DS heeft toch (bijna) nooit mooie graphics gehad . Precies, en daarom heb ik dus geen DS! Reageren
Dakendak Geplaatst: 3 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2009 Wel , ik heb er wel 1 . Gewoon , het was iets nieuw , en ik wist toen nog niet van de graphics (alleen Nintendogs) Dus , daar hebben ze me wel goed liggen gehad .... Maar daarvoor Had ik een Gameboy XD Geschiedenis Dakendak's console's: Playstation 1 >>>Gameboy>>>Gamecube>>>>Nintendo DS>>>>PC>>>>PSP>>>... Ja , eerst was ik een nintendo-fan , tot ik het magische woord Playstation hoorde ! XD (Playstation kregen we gratis van m'n mama haar werk) Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 3 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2009 (bewerkt) Wel , ik heb er wel 1 . Gewoon , het was iets nieuw , en ik wist toen nog niet van de graphics (alleen Nintendogs) Dus , daar hebben ze me wel goed liggen gehad .... Maar daarvoor Had ik een Gameboy XDGeschiedenis Dakendak's console's: Playstation 1 >>>Gameboy>>>Gamecube>>>>Nintendo DS>>>>PC>>>>PSP>>>... Ja , eerst was ik een nintendo-fan , tot ik het magische woord Playstation hoorde ! XD (Playstation kregen we gratis van m'n mama haar werk) Toch wel een flinke geschiedenis! En als je de mijne wilt weten: PS2 >>> PC >>> PS3 >>> PSP >>> Laptop (klein geschiedenisje...) Bewerkt: 3 oktober 2009 door Grand Theft Auto TOM Reageren
.Senne Geplaatst: 3 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2009 Ik snap niet hoe het er zo lelijk kan uitzien. De 3D games op de iPod en iPhone zien er tien keer beter uit, en de DS is dan nog een "echte" gameconsole. Ik zou het niet kopen. Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 3 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2009 Ik snap niet hoe het er zo lelijk kan uitzien. De 3D games op de iPod en iPhone zien er tien keer beter uit, en de DS is dan nog een "echte" gameconsole. Ik zou het niet kopen. Ik vind dat ook raar; een gameconsole hoort mooi graphics te hebben en een Ipod en/of Iphone gewoon niet die details... Ik heb een Iphone en vind die graphics niet nodig. Ik ben blij met de graphics van een Iphone! Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 4 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2009 Deze game gaat CTW nooit evenaren. Ten eerste heeft CTW veel meer naamsbekendheid bij de gamers. Ten tweede ziet het vogelvluchte perspectief van CTW er veel beter uit dan dit 3D gedoe. Ik vind het grafisch zeer slecht en ik denk dat deze game het ook niet echt zal redden in de gamewereld. Reageren
T2own-Gamer Geplaatst: 7 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2009 Het spel lijkt wel op Driver Parallel Lines. Reageren
BigM Geplaatst: 8 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2009 Als ze CTW proberen te evenaren dan falen ze gigantisch, De grafics aan dat spel van ubisoft zijn inderdaad beter dan CTW maar lang niet zo mooi als wat rockstar voor elkaar kreeg met LCS en VCS, Spellen waar ook CTW grotendeels fans en bekendheid aan dankt. Het spel zal kopers trekken, Maar geen massa forums, fans, en grote verkoops cijfers produceren. Reageren
benhelsloot Geplaatst: 11 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2009 poeh slechte game rayman ds heeft nog betere graphics Reageren
MegaPilot Geplaatst: 11 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2009 Dit spel ziet er zo'n tienduizend keer beter uit dan CW en nog willen de fanboys het niet toegeven..Wedden voor 5 euro dat als Rockstar deze game zou maken en deze screens zou posten iedereen tevreden zou zijn? Als ze CTW proberen te evenaren dan falen ze gigantisch, De grafics aan dat spel van ubisoft zijn inderdaad beter dan CTW maar lang niet zo mooi als wat rockstar voor elkaar kreeg met LCS en VCS, Spellen waar ook CTW grotendeels fans en bekendheid aan dankt. Het spel zal kopers trekken, Maar geen massa forums, fans, en grote verkoops cijfers produceren. Gast, LCS en VCS waren voor de PSP, deze is voor de DS. Daar zit zo'n verschil van 3 kilometer in.Ik snap niet hoe het er zo lelijk kan uitzien. De 3D games op de iPod en iPhone zien er tien keer beter uit, en de DS is dan nog een "echte" gameconsole. Ik zou het niet kopen. Daar begrijp ik ook geen snars van. @ hierboven: Praat geen onzin, Rayman zijn cartoongraphics, dit zijn RL-graphics..Valt niet te vergelijken. Reageren
Dakendak Geplaatst: 19 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2009 Dit spel ziet er zo'n tienduizend keer beter uit dan CW en nog willen de fanboys het niet toegeven..Wedden voor 5 euro dat als Rockstar deze game zou maken en deze screens zou posten iedereen tevreden zou zijn? Als ze CTW proberen te evenaren dan falen ze gigantisch, De grafics aan dat spel van ubisoft zijn inderdaad beter dan CTW maar lang niet zo mooi als wat rockstar voor elkaar kreeg met LCS en VCS, Spellen waar ook CTW grotendeels fans en bekendheid aan dankt. Het spel zal kopers trekken, Maar geen massa forums, fans, en grote verkoops cijfers produceren. Gast, LCS en VCS waren voor de PSP, deze is voor de DS. Daar zit zo'n verschil van 3 kilometer in.Ik snap niet hoe het er zo lelijk kan uitzien. De 3D games op de iPod en iPhone zien er tien keer beter uit, en de DS is dan nog een "echte" gameconsole. Ik zou het niet kopen. Daar begrijp ik ook geen snars van. @ hierboven: Praat geen onzin, Rayman zijn cartoongraphics, dit zijn RL-graphics..Valt niet te vergelijken. Ik volg je ! Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 19 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 oktober 2009 Als ik die screenshots zo zie, lijkt het net de Driver-reeks. Je ziet achter de wielen altijd rook als je gas geeft, en de grapics made of shit. Reageren
DJRobin Geplaatst: 24 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2009 Lijkt me echt een hele slechte game, slechte graphics en waarschijnlijk nog slechtere gameplay. Reageren
T2own-Gamer Geplaatst: 24 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2009 (bewerkt) Dit is de site van C.O.P The Recruit Bewerkt: 24 oktober 2009 door T2own-Gamer Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 26 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 26 oktober 2009 Ze hebben CW gewoon echt nageaapt. Alleen dan geen Top Down View. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.