End Of The Riot Geplaatst: 26 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2009 Slecht idee om er een 3D game van te maken, dat gaat nauwelijks op een DS bekijk die qualiteit slaat echt nergens op. Zit volgens mij ook weinig sfeer in, volgens mij kan niemand GTA benaderen/verbeteren. Reageren
ColaGlas Geplaatst: 28 april 2010 Rapport Geplaatst: 28 april 2010 (bewerkt) Wat is dat toch met een game afkraken voor dat je het nog maar in je handen gehad hebt? HALLOOOO, DIT IS DS! Ga maar eens kijken op de site, daar zie je hoe gedetailleerd dit wel niet is. (Voor de DS dan ) Knap staaltje werk van Ubisoft hoor! Oja en als het spel door Rockstar gemaakt is ziet het er plots beter uit en wordt het een goed spel? Haha, jullie zijn het typisch voorbeeld van fanboys. (Whoops, nu pas gezien dat de laatste post zo'n 5 maanden oud is, excuses.) Bewerkt: 28 april 2010 door ColaGlas Reageren
Dotz Geplaatst: 22 juni 2010 Rapport Geplaatst: 22 juni 2010 Wat is dat toch met een game afkraken voor dat je het nog maar in je handen gehad hebt? HALLOOOO, DIT IS DS! Ga maar eens kijken op de site, daar zie je hoe gedetailleerd dit wel niet is. (Voor de DS dan ) Knap staaltje werk van Ubisoft hoor! Oja en als het spel door Rockstar gemaakt is ziet het er plots beter uit en wordt het een goed spel? Haha, jullie zijn het typisch voorbeeld van fanboys. (Whoops, nu pas gezien dat de laatste post zo'n 5 maanden oud is, excuses.) FAIL! Dit is dus echt niets, ga geen game ontwikkelen voor een console waarvan je weet dat hij het toch niet goed aankan! De mensen die zeggen ''Ik koop geen GTA die topdown- of vogelperspectief heeft zijn meestal kleuters van 4 en/of noobs! Vaak spreken deze mensen niet eens van ''topdownperspectief'' en ''vogelperspectief''! Reageren
Miek Geplaatst: 13 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2010 (bewerkt) Mensen zullen deze game waarschijnlijk kopen omdat het 3D is en nog nooit is het gezien dat er een sandbox game in 3d uitkwam voor een DS. Sorry voor de anderen, maar voor een DS vind ik dit de GTA IV voor de DS. Graphics zijn topppie VOOR EEN DS. Ik zei voor een DS. Breng dit spel uit voor een PS1 en zelfs dan oogt het nog lelijk, in termen van die console. Maar zoals ik zei, kwa graphics is dit een pareltje voor de flutsconsole van Nintendo. Nu alleen nog de gameplay elementen bekijken. Chinatown zuigt, mannen. Als je een game van de PSP naar de iPhone kan porten, waw, dat zegt genoeg over de kwaliteit van de game. Voor iPhone en DS, ja. Maar voor PSP? Laat me niet lachen. Als je LCS en VCS vergelijkt met deze KAKgame, waw. Deze game zuigt ( in termen van PSP natuurlijk) en ruult tegelijkertijd (DS termen) FLUTGRAPHICS? DIT IS DE TOP VAN DE DS. KIJK MAAR IN DEZE REVIEW VAN IGN; 8.0 Graphics A very, very technically solid engine that runs like a dream and features some impressive little touches like undulating water and a huge world to explore with decent interiors to boot. Bewerkt: 13 augustus 2010 door Miek Reageren
Hayte Geplaatst: 14 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2010 Gozert, ten eerste. 3D = Drie dimensionaal. De laatste keer dat ik keek was ChinaTown Wars 3D. Ten tweede; IGN zegt alleen dat het goede graphics zijn. Er staat niet in, OMFGWTFBBQ THESE ARE THE BEST GRAPHICS WE HAVE EVER SEEN IN A DS GAME W00T! wat jij lijkt te lezen. Ten derde; CTW voor de DS, PSP en iTroep zijn 3 verschillende versies. Het was niet hop pats boem plats we hebben een port, nee, bij de PSP versie zijn de graphics beter als zowel de DS en iDing versie, en bij de iDing versie zijn ze beter dan de DS. Reageren
Dakendak Geplaatst: 14 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2010 Iedereen heeft precies veel gedronken? Ik vind het een topgame, en ga er 1000000 exemplaren van kopen. Zodat de verkoopcijfers lekker hoog zijn, en jullie ongelijk krijgen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.