Pesimist Geplaatst: 28 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 september 2009 Hallo jogens ik heb een vraag waar kan je de bewerkte bestanden van videoeditor gta4 bekijken en wat voor file is het en welke map? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Senne Geplaatst: 28 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 september 2009 In Mijn Documenten>Grand Theft Auto IV> Video's>renderded, en als ik me niet vergis is het .WMV. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pesimist Geplaatst: 29 september 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 september 2009 wat is wmv Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 29 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 september 2009 wat is wmv Dat is een bestandsextensie (WMV). Een filmpje dus. ^^ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pesimist Geplaatst: 29 september 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 september 2009 ok dankje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.