Jump to content

Opzoek naar een nieuwe monitor


GTA_MasterNL

Recommended Posts

Hey beste forummers,

Ik ben nu sinds een weekje of 2 op zoek naar een nieuwe monitor. Op dit moment word ik een beetje gek van mijn Monitor/tv in één, wat maar 19 inch is. Ik heb over het algemeen niet zoveel kennis over monitoren, contrast ratio, inches, reso en reactietijd snap ik nog wel, maar als we het over type beeldschermen gaan hebben moet ik toch even wat uitleg hebben als dat kan ;)

Nouja om een lang verhaal kort te houden. Mijn budget rond de 150 euro. Liever niet kleiner dan 22 inch en voor de rest wat heel prettig gamed. Ik hoop dat jullie wat suggesties hebben. Ik heb zelf wel al 2 beelschermen op het oog.

http://www.kieskeurig.nl/lcd_monitor/iiyam...icaties/333285/

http://www.kieskeurig.nl/lcd_monitor/phili...icaties/239362/

MvG,

Sandro

Bewerkt: door GTA_MasterNL
Link to comment
Delen op andere websites

Deze monitor is iets duurder, maar dan heb je ook wat. Klik.

Samsung is inderdaad de beste keuze in de budget markt.

Persoonlijk vindt ik Samsung de beste maker van LCD schermen. Iig in de budget markt. de high end markt kun je beter gaan kijken naar Dells en Eizos.

Verder vindt ik het wel jammer van Samsung dat ze van hun vierkante monitoren zijn afgestapt. Aangezien je zo moeilijk dualscreen kunt draaien. Verder wel een mooi design gewoon.

Link to comment
Delen op andere websites

Aangezien je voor 150 euro niet kan spreken over High End, hoef je ook niet expleciet te gaan benadrukken dat een Dell of Eizos beter is.

En over smaak valt niet te twisten. Ik vind die Samsungs over het algemeen wel mooi hoor. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb zelf de 24" versie daarvan (T240 dus), en heb er totaal geen klachten over, het design is inderdaad heel mooi.

Dat hij niet vierkant (de kast eromheen dan, het scherm zelf nog wel), waardoor ik geen dual screen kan doen intereseert me niet, daar heb ik toch geen ruimte voor :)

Link to comment
Delen op andere websites

Aangezien je voor 150 euro niet kan spreken over High End, hoef je ook niet expleciet te gaan benadrukken dat een Dell of Eizos beter is.

En over smaak valt niet te twisten. Ik vind die Samsungs over het algemeen wel mooi hoor. ^_^

Heb je niet gelezen wat ik zei? Ik zeg het is jammer dat ze van het vierkante zijn afgestapt. zo zullen mensen die dualscreen willen draaien verder moeten zoeken. Het design vond ik verder wel erg mooi.

Link to comment
Delen op andere websites

Aangezien je voor 150 euro niet kan spreken over High End, hoef je ook niet expleciet te gaan benadrukken dat een Dell of Eizos beter is.

En over smaak valt niet te twisten. Ik vind die Samsungs over het algemeen wel mooi hoor. ^_^

Maar je raadt dus die Samsung aan? Maar wat vinden jullie eigenlijk van die 2 beelschermen die ik vond? Zijn die heel erg slecht of niet?

Link to comment
Delen op andere websites

Aangezien je voor 150 euro niet kan spreken over High End, hoef je ook niet expleciet te gaan benadrukken dat een Dell of Eizos beter is.

En over smaak valt niet te twisten. Ik vind die Samsungs over het algemeen wel mooi hoor. ^_^

Maar je raadt dus die Samsung aan? Maar wat vinden jullie eigenlijk van die 2 beelschermen die ik vond? Zijn die heel erg slecht of niet?

Het zijn leuke schermen voor wat ze moeten doen. Net zoals de Samsung. Alleen vind ik en wss de meeste met mij samsung een beter merk. Vooral de naam speelt hier ook mee.

Link to comment
Delen op andere websites

Ach, volgens mij maakt het allemaal niet zo heel erg veel uit. Ik heb hier een 19" Acer scherm, die beter beeld geeft dan de Dell schermen bij ons op school. Ook hier geld gewoon: Hoe duurder hoe beter. En omdat Samsung inderdaad meer naamsbekendheid heeft dan Iiyama ofzo, denk men ook vaak dat die schermen beter zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Ach, volgens mij maakt het allemaal niet zo heel erg veel uit. Ik heb hier een 19" Acer scherm, die beter beeld geeft dan de Dell schermen bij ons op school. Ook hier geld gewoon: Hoe duurder hoe beter. En omdat Samsung inderdaad meer naamsbekendheid heeft dan Iiyama ofzo, denk men ook vaak dat die schermen beter zijn.

specificaties :)

heb hier een Samsung T200 en een Samsung P2370, ben er erg over te spreken. Maargoed tis maar net wat je gaat doen met een scherm en wat je ervan verwacht.

Link to comment
Delen op andere websites

Specs? van wat? Mijn scherm. Zou ik even moeten opzoeken hoor.

Ah, gevonden: klik. Ik weet, geen geweldenaar maar ach, heb hem ook maar gratis gekregen. ^_^ Moet nog sparen voor een nieuwe, wordt waarschijnlijk toch Samsung :puh:

Bewerkt: door Sprunk
Link to comment
Delen op andere websites

Vandaag heb ik even in de lokale pc boer gekeken en hij raadde mij deze aan:

http://www.paradigit.nl/info.php?group=8&art=10020470

Ik zelf dat ie heel goed is , ik denk dat ik hem morgen ga aanschaffen. ^_^

goed genoeg voor wat die moet doen. Je wil niet kleiner dan 22" dat is deze dus niet. En iets wat goed gamed. Nou het aantal ms is erg laag dus ghosting zul je niet hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...