Jump to content

Vlinders Sig

Recommended Posts

Geplaatst:

cynthiassigcopy.jpg

Deze sig heb ik oorspronkelijk gemaakt voor een mod op mijn forum en die doet dan alsof ze hem zelf hebt gemaakt en ik alsof ik er niks van af weet ^_^ Te lang en raar verhaal voor dit uur.. :puh: In ieder geval wat vinden jullie van MIJN ( :engel: ) aller aller allereerste signature?

(Gemaakt met de hulp van Visser23's tutorial by the way)

Geplaatst:

Ik vind hem moooi, maar wat ik zie is verschillende lagen (ik ben noob maar toch laat ik maar wat posten :puh: ) Mijn tip (wat ik mooier vind...) is er voor zorgen dat het in elkaar overloopt. maar toch een 7.8/10

Geplaatst:

Volgens mij heb je een beetje gespeeld met de brushes? :) Ik vind het niet een waardige signature, het is wat ongeorganiseerd.. Overal staat wat geplaatst en het oogt ook wat druk daardoor. Zoals eerder gezegd staat alles op verschillende lagen, je hebt het nog niet ingeblend dat is jammer. Het begin is er maar probeer wat tutorials te volgen en het wat rustig te houden, dat zou een stuk beter staan ;) Succes met eventueel je volgende signatures!

Geplaatst:

Hmm.. Dankjewel voor de uitgebreide kritiek, ik ga kijken of ik deze hier kan perfectioneren of gewoon een nieuwe maken ^^

Dankjewel!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...