onbekendeIV Geplaatst: 29 september 2009 Rapport Geplaatst: 29 september 2009 (bewerkt) hier weer een eenheid busje, ook gemaakt door gtaberlin team en ook met toestemming gereskind v1.0 v1.1 v1.2 V1.4 V1.5 link v1.0 en v1.4 de nieuwste: http://www.gtagarage.com/mods/show.php?id=8811 orginele dff: http://www.gtainside.com/en/download.php?do=comments&cat=134&start=0&id=13409&orderBy= nog een sugestie voor een mod, stuur me een pb dan. Bewerkt: 27 maart 2010 door onbekendeIV Reageren
Sa_bulldog Geplaatst: 29 september 2009 Rapport Geplaatst: 29 september 2009 Ik vind het knap gedaan hor daar niet van. In dat geval +1. Maar aan de andere kan heb ik ook heel erg wat kritiek. Het busje wat jij hier hebt gebruikt word meestal gebruikt voor het vervoeren van arrestanten. In dat geval had ik je dus aangeraden om een ander soort busje te modden. Ook de stand van de lampen klopt niet maar dat was je wel opgevallen denk ik. Daarnaast vind ik nog de ramen aan de achterkant apart. Reageren
onbekendeIV Geplaatst: 29 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 29 september 2009 Ik vind het knap gedaan hor daar niet van. In dat geval +1. Maar aan de andere kan heb ik ook heel erg wat kritiek. Het busje wat jij hier hebt gebruikt word meestal gebruikt voor het vervoeren van arrestanten. In dat geval had ik je dus aangeraden om een ander soort busje te modden. Ook de stand van de lampen klopt niet maar dat was je wel opgevallen denk ik. Daarnaast vind ik nog de ramen aan de achterkant apart. daarom heeft het de fbi truck vervangen. Reageren
Mythbuster Geplaatst: 29 september 2009 Rapport Geplaatst: 29 september 2009 (bewerkt) Die mod is half geripped. Ik heb ooit voor iemand die bus als ambulance mod moeten ombouwen. Heb die blauwe mislukte 'lichtbalk' erop gezet, en die lichtjes aan de zijkant. Die lampjes aan de achterkant zijn dan weer niet van mij... (Textures had diegene er overigens zelf al opgezet!) Zal even plaatje uploaden ervan als bewijs. Hoor net dat hij voor GTA Berlin gebruikt is in eerste instantie. Lekker handig: Ik pas iets aan voor persoonlijk gebruik van iemand, die iets niet zelf gemaakt heeft.. Diegene geeft hem aan GTA Berlin, alsof hij hem zelf gemaakt heeft(met mijn mislukte lompe lichtbalk van 5 minuten werk), en dan moet GTA Berlin toestemming geven aan jou om hem te gebruiken.. Yeah right xD Even voor de duidelijkheid: Het zal mij een zorg zijn dat iets van mij erin zit hoor, is toch iets wat ik maar even zo zo met veel haast gemaakt had (hij's ook gewoon echt niet mooi ), die lampjes komen van de Ambulance uit SA af dacht ik, dus echt veel werk zit er serieus niet in xD. Wat ik wil zeggen is gewoon dat die mod die aan GTA Berlin is gegeven, helemaal niet gemaakt is door degene die hem daaraan heeft gegeven... Om nog even ontopic te gaan: Best mooi gelukt.. alleen bij V1.1 zijn je wielen een beetje raar geloof ik? Denk dat ik V1 mooier vind :/, zonder mijn lelijke lightbar @hieronder: geen punt man, het ging me er niet om dat er mijn werk in zat(dat is sowieso maar super weinig), meer dat GTA Berlin een busje gebruikt heeft van iemand die waarschijnlijk zegt dat hij het zelf gemaakt heeft(híj is immers degene er toestemming voor geeft om hem in GTA Berlin te gebruiken). Jij doet in principe niets fout! Bewerkt: 30 september 2009 door Mythbuster Reageren
onbekendeIV Geplaatst: 30 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 30 september 2009 Die mod is half geripped. Ik heb ooit voor iemand die bus als ambulance mod moeten ombouwen. Heb die blauwe mislukte 'lichtbalk' erop gezet, en die lichtjes aan de zijkant. Die lampjes aan de achterkant zijn dan weer niet van mij...Zal even plaatje uploaden ervan als bewijs. Hoor net dat hij voor GTA Berlin gebruikt is in eerste instantie. Lekker handig: Ik pas iets aan voor persoonlijk gebruik van iemand, die iets niet zelf gemaakt heeft.. Diegene geeft hem aan GTA Berlin, alsof hij hem zelf gemaakt heeft(met mijn mislukte lompe lichtbalk van 5 minuten werk), en dan moet GTA Berlin toestemming geven aan jou om hem te gebruiken.. Yeah right xD Even voor de duidelijkheid: Het zal mij een zorg zijn dat iets van mij erin zit hoor, is toch iets wat ik maar even zo zo met veel haast gemaakt had (hij's ook gewoon echt niet mooi ), die lampjes komen van de Ambulance uit SA af dacht ik, dus echt veel werk zit er serieus niet in xD. Wat ik wil zeggen is gewoon dat die mod die aan GTA Berlin is gegeven, helemaal niet gemaakt is door degene die hem daaraan heeft gegeven... Om nog even ontopic te gaan: Best mooi gelukt.. alleen bij V1.1 zijn je wielen een beetje raar geloof ik? Denk dat ik V1 mooier vind :/, zonder mijn lelijke lightbar ok ik ben nog bezig met een v1.2 die maak ik wel dan van het andere busje of is het geen probleem dat ik met jouw busje bezig ga? (krijg toch geen straf hiervoor?) Reageren
onbekendeIV Geplaatst: 2 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 2 oktober 2009 (n)iemand heeft iemand nog interresse voor de mod? want ik ga hem zaterdag op zondag uitgeven! Reageren
needhack Geplaatst: 16 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2009 ik vind het prachtig. kannie w8e !! Reageren
onbekendeIV Geplaatst: 17 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 17 oktober 2009 bestanden online gezet op gtagarage.com!!! :dans: nog ff wachten op toestemming! Reageren
onbekendeIV Geplaatst: 19 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 oktober 2009 geen .dff? :l staat link bij voor dff! Reageren
needhack Geplaatst: 19 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2009 (bewerkt) geen .dff? :l staat link bij voor dff! ja het zou handiger zijn als je zegt waar Hallow? waar is die dff nou? Bewerkt: 26 oktober 2009 door Lantyz Reageren
Jeroen52 Geplaatst: 24 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2009 Coole paint, hoe krijg je 3 in SA? Reageren
cripsleader Geplaatst: 3 november 2009 Rapport Geplaatst: 3 november 2009 zelf ben ik nu bezig met een nederlandse gta voor gta IV maar die ambulance is goed man! de politie bus is nep ik heb nooit zoon auto zien rijden wel mooi gedaan ik geef een tip maak er een ME bus van Reageren
Rickyboy30 Geplaatst: 5 november 2009 Rapport Geplaatst: 5 november 2009 zelf ben ik nu bezig met een nederlandse gta voor gta IV maar die ambulance is goed man! de politie bus is nep ik heb nooit zoon auto zien rijden wel mooi gedaan ik geef een tip maak er een ME bus van Crips... kijk eens bij de 'Downloads' link, bovenaan. Daar staat al een Nederlandse GTA IV mod Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.