Alaricity Geplaatst: 29 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 september 2009 Besta GTA IV'ers ! Ik ben bezig met de trophy Endangered Species. En dat doe ik via een filmpje op YouTube. Nou was ik lekker bezig en was ik bij nr. 109. Maar die zit er bij mij niet, nou hoop ik dat jullie me kunnen helpen. Link: Alvast bedankt. Gegroet Alaricity Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dvt Geplaatst: 29 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 september 2009 Nou misschien heb je hem al gehad of zit je bij de verkeerde boom te kijken? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Alaricity Geplaatst: 29 september 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 september 2009 (bewerkt) Nou misschien heb je hem al gehad of zit je bij de verkeerde boom te kijken? Nee heb 'm nog niet gehad heb ze allemaal gevolgt via de filmpjes. En zit ook niet bij de verkeerde boom te kijken. Want heb net nog even op GTAWiki zitten kijken. Daar is het Flying Rat 52. Maar hij zit er bij mij gewoon niet. Bewerkt: 29 september 2009 door Alaricity Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 29 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 september 2009 Je zal waarschijnlijk gewoon bij de verkeerde boom kijken, of je hebt 'm ooit al eens (al dan niet per ongeluk) geschoten. Hier zie je de beschrijving op WikiGTA met een afbeelding met hoge resolutie. Bestudeer dus even de omliggende gebouwen en dergelijke zodat je zeker weet dat je op de juiste plaatst zoekt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Alaricity Geplaatst: 29 september 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 september 2009 (bewerkt) Je zal waarschijnlijk gewoon bij de verkeerde boom kijken, of je hebt 'm ooit al eens (al dan niet per ongeluk) geschoten.Hier zie je de beschrijving op WikiGTA met een afbeelding met hoge resolutie. Bestudeer dus even de omliggende gebouwen en dergelijke zodat je zeker weet dat je op de juiste plaatst zoekt. Gedaan, ik ben echt niet stom. En als ik 'm eerder moeten hebben geraakt dan had ik dat wel gezien bij Score. Maar daar staat hij niet tussen. Hij zit er echt niet. En ik heb hem nog niet gehad en sta niet bij de verkeerde boom! HELP ME PLZ !! Bewerkt: 29 september 2009 door Alaricity Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lexus123 Geplaatst: 30 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 september 2009 Als je 'em zo snel niet vind kan je ook even opschijven op een briefje dat je die nog mist. Als je nu dan gewoon verder gaat met de andere duiven en je komt op 199 uit, weet je dat je in ieder geval die nog mist en dus beter moet zoeken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
paul007 Geplaatst: 30 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 september 2009 Als je 'em zo snel niet vind kan je ook even opschijven op een briefje dat je die nog mist. Als je nu dan gewoon verder gaat met de andere duiven en je komt op 199 uit, weet je dat je in ieder geval die nog mist en dus beter moet zoeken. Misschien kijk je aan de verkeerde kant van Star Junction. Zo niet? Volg dan het advies op van lexus123 en ik raad je aan om dan een volgeladen rocketlauncher mee te nemen of een aantal granaten. Dan weet je zeker dat de desbetreffende vogel dood is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtavcsky Geplaatst: 30 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 september 2009 En anders krijg jij een vette goodie van R* omdat jij een versie van GTA IV heb met als enigste 199 flying rats. Vet!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 2 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 oktober 2009 De Rat zit in de boom bij de BAWSAQ aan de Westelijke richting. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.