Jump to content

New Kids On The Block


TomHagen

Recommended Posts

Op Comedy Central wordt het uitgezonden (vrijdagavond om 22:40), je kan ook kijken op Youtube en Flabber.

Ik vind het echt geweldig. Dat Brabantse accent is prachtig, van die asociale jongeren die zich nergens wat van aantrekken, maar dan een beetje overdreven, echte tjappies. Wat vinden jullie ervan?

Bewerkt: door TomHagen
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 138
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Leontjuuh-gta

    16

  • Dr.Oppai

    14

  • TomHagen

    9

  • NickOwnage

    7

Dat gedeelte met die vorkheftruck is echt geweldig. _O_

Dat begin stukje is juist hilarisch.

'Hé! Hier mee die bal, jónguh!'

Toch heb ik het gevoel dat ik die ene met rood haar ken, Misschien van een ander programma, Hij heeft wel een bekend gezicht.

Dat heb ik met die blonde gast, iemand van Koefnoen ofzo misschien. Ik weet het niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dit persoonlijk erg geniaal gemaakt. Het is toch wat mensen tegenwoordig willen zien op tv. Vaak vinden mensen dingen veelte soft op tv. Zodra er gevechten en andere dingen op tv komen dan zitten mensen aan de buis gekluisterd. Waarom moet je mij niet vragen. Vind het zelf ook wel wat hebben. Kijk bijvoorbeeld op youtube bij dat soort filmpjes die worden dagelijks wel 100 keer bekeken

Link to comment
Delen op andere websites

Het heet nu New Kids. New Kids On The Block was de naam voor de oude sketches op Flabber en 101TV. het zijn super droge sketches, hoe vaker je ze kijk hoe leuker ze worden.

Jammer voor de makers dat de filmpjes al op de server stonden en dat de links waren ontdekt. Nu zijn ze door elke leeghoofd te bekijken op YouTube. Erger nog was dat het vrijdagavond was ontdekt, net toen de server beheerder weekend had. De website is nu offline wegens technische redenen. Als honderde mensen alle afleveringen downloaden (300 MB) dan snap je waarom.

Bewerkt: door Ferre
Link to comment
Delen op andere websites

NewKids is echt geweldig :) Ik heb op de site gekeken (comedycentral.nl/Newkids) en alle filmpjes bekeken.. Gemeentewerkers is monsterlijk, Tuinkabouter is hard, Brommer Hangen is ook bruut. Camping is ook geweldig, maar het overtreft Gemeentewerkers niet.

Ik ga nog ff verder genieten :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...