Jump to content

New Kids On The Block


TomHagen

Recommended Posts

Zijn er al mensen geweest, vandaag? Ik zit er nog steeds over te denken om 'm ook te gaan zien. Maar ja, ik moet op de centjes letten, dus ik wil wel graag eerst horen of de film een beetje tof is. Dus: veel humor, actie, Manuela in weinig verhullende kleding? :sigaar:

(Voor zij die het niet snappen: dat laatste was natuurlijk een grapje.)

Dat tientje voor een kaartje heb je er toch wel voor over :puh: ?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 138
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Leontjuuh-gta

    16

  • Dr.Oppai

    14

  • TomHagen

    9

  • NickOwnage

    7

Ik heb net ff gekeken op Euroscoop Tilburg en daar is de kijkcijfer ook 12+. Dus dan isie ook maar 12+ denk. Terwijl er eerst de hele tijd werdt gezegd datie 16+ was.

Draait hij al dan? Dat grietje aan de telefoon had het over vrijdag namelijk.

Ja, hij gaat vandaag in premiere voor het grote publiek. Ik weet niet naar welke bios jij hebt gebeld? Maar in Euroscoop draait hij vanavond om 22:00, maar ik denk dat die film al is uitverkocht. Ik ga volgende week wel een keertje.

Link to comment
Delen op andere websites

Wij waren gisteren van plan om te gaan, waag het niet dat de bioscoop hier op maandag een mierenhoop was. Alle films voor 5 euro, lekker dan. Wij niet gereserveerd en dus geen New Kids, toen maar Sint gepakt. Maar djees, wat is dat een baggere film. (en eng)

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm ik ben gisteren naar NewKids geweest in de bios. Om eerlijk te zijn vind ik het behoorlijk tegenvallen. Ik had er veel meer van verwacht. Verder was het wel echt een komische film, heb er veel omgelachen. Maar toch had ik wel wat meer verwacht.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...