Dr.Oppai Geplaatst: 4 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2009 Sinds vandaag staat deel 2 van seizoen 3 (legaal!!) op internet!Ik heb inmiddels al alle 19 afleveringen van seizoen 3 gezien voordat ze van internet verwijderd werden en ik moet zeggen dat ik deze (Deel 2 dus) de grappigste vindt . Een heel onverwacht en geniaal einde Let op: Bevat wat vrouwelijk naakt (18+): (Lol @ 1:44) http://www.flabber.nl/linkdump/video/seizo...ids-deel-2-3097 haha die heb ik vrijdag op comedycentral gezien,geweldig had het echt niet verwacht dat einde inderdaad ja. en trouwens waarom staat er 18+ zo erg is het toch niet dat een vrouw topless is? Die man had grotere tieten dan de vrouw. haha ja inderdaad Reageren
Djmaddox Geplaatst: 4 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2009 Ik vind dat roze met witte brommerding en die groene auto echt zo vet. Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 4 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2009 Ik kom zelf uit Brabant en vind de serie écht geweldig! Ge kent de groeten uit Brabant krijgen, kut! Reageren
SchoonZoon Geplaatst: 4 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2009 Vind deze afleveringen flink tegenvallen Vorige toch wat leuker... Reageren
Franszzz Geplaatst: 5 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2009 Ik blijf het volgen!! Ze zijn zooo goed, ik noem het gewoon flodder maar dan 12keer zo erg! Ik heb (na lang zoeken) ook de complete intro tune! Nu nog eentje voor als ringtone! Reageren
Cabyon Geplaatst: 6 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2009 Hier vind je de ringtone van de New Kids On The Block. Reageren
Ferre Geplaatst: 6 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2009 Da's niet de originele maar een bedroom dj mix. Dat hoor je zo. In de filmpjes wanneer ze met Rikkert's Manta bij dat plein staan hoor je de echte versie. Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 9 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2009 (bewerkt) haha,iemand die nieuwe al ezien van vandaag?zo!grote kut edit@die nieuwe op flabber is anders dan de nieuwe op comedy central Bewerkt: 9 oktober 2009 door thegodfather91 Reageren
Djmaddox Geplaatst: 9 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2009 Whaha, die daarnet was echt leuk. Hij kent zn eige krachte nie jongu Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 9 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2009 Whaha, die daarnet was echt leuk. Hij kent zn eige krachte nie jongu ja en met die bounty in de frituur hehe Reageren
Nissan Geplaatst: 9 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2009 Ah jongen die wout schiet ik gwn door zenne kop jonguh! Agent: Mag ik mijn pistool terug? Vent: Natuurlijk *PANG*. Vent: IK ZEI TOCH DAT IK HEM DOOR ZENNE KOP ZOU SCHIETE HE . Vet programma, weer eens wat anders dan al die neppe Amerikaanse humor. Reageren
Djmaddox Geplaatst: 9 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2009 Whaha, die daarnet was echt leuk. Hij kent zn eige krachte nie jongu ja en met die bounty in de frituur hehe Idd, dat was echt droog. Reageren
CrackerzElite Geplaatst: 10 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2009 En die wanner die een baksteen naar het hoofd van zijn knul gooit en dan schreeuwt 'OPRAPEN!!!', hilarish gewoon.. Reageren
Leontjuuh-gta Geplaatst: 2 november 2009 Rapport Geplaatst: 2 november 2009 En die wanner die een baksteen naar het hoofd van zijn knul gooit en dan schreeuwt 'OPRAPEN!!!', hilarish gewoon.. Dat zijn oude afleveringen... Ik vind ze echt geweldig.. De makers zeggen dat ze zeker nog 2 seizoenen willen maken en dan misschien ook nog een film.. Ik hoop het Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.