Dr.Oppai Geplaatst: 3 november 2009 Rapport Geplaatst: 3 november 2009 haha die halloween aflevering met die zombies is ook echt grappig je zit in je broek te pisse,jonge Reageren
DevinD Geplaatst: 27 november 2009 Rapport Geplaatst: 27 november 2009 Waar heb je de hele versie gevonden dan:O Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 17 april 2010 Rapport Geplaatst: 17 april 2010 Ik las vandaag op de New Kids hyve dat er een New Kids Turbo film uitkomt in december 2010. Hey verrekte koekwous! De New Kids film komt er aan! BAM! Reageren
onbekendeIV Geplaatst: 17 april 2010 Rapport Geplaatst: 17 april 2010 ze houden zich wel aan de beloftes! een nieuw kids film Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 17 april 2010 Rapport Geplaatst: 17 april 2010 Ik las vandaag op de New Kids hyve dat er een New Kids Turbo film uitkomt in december 2010. Hey verrekte koekwous! De New Kids film komt er aan! BAM! Ik heb het ook gehoord op het kanaal van flip op youtube maar is dit wel echt waar? Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 17 april 2010 Rapport Geplaatst: 17 april 2010 Ik las vandaag op de New Kids hyve dat er een New Kids Turbo film uitkomt in december 2010. Hey verrekte koekwous! De New Kids film komt er aan! BAM! Ik heb het ook gehoord op het kanaal van flip op youtube maar is dit wel echt waar? Als reynaud oerlemans en een new kids acteur in het voorstukje zitten is het al aardig betrouwbaar. Reageren
benhelsloot Geplaatst: 17 april 2010 Rapport Geplaatst: 17 april 2010 december aardig vroeg vind je niet moesten ze eerder maken wand nu is new kids weer uit Reageren
TomHagen Geplaatst: 19 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 19 april 2010 december aardig vroeg vind je niet moesten ze eerder maken wand nu is new kids weer uit December is te vroeg, en dus moeten ze het eerder maken? Natuurlijk! Ik dacht juist dat ze een serie van 20 minuten afleveringen gingen maken, of komt dat ook nog? Hopelijk krijgen we geen overkill aan New Kids. Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 19 april 2010 Rapport Geplaatst: 19 april 2010 Ik dacht juist dat ze een serie van 20 minuten afleveringen gingen maken, of komt dat ook nog? Hopelijk krijgen we geen overkill aan New Kids. Die zijn geloof ik al geweest, dat waren de sketches. Reageren
TomHagen Geplaatst: 19 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 19 april 2010 Ik dacht juist dat ze een serie van 20 minuten afleveringen gingen maken, of komt dat ook nog? Hopelijk krijgen we geen overkill aan New Kids. Die zijn geloof ik al geweest, dat waren de sketches. Nee die waren slechts een paar minuutjes. Ik bedoel met afleveringen van 20 minuten. Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 19 april 2010 Rapport Geplaatst: 19 april 2010 Je had geloof ik afleveringen (2 a 3 minuten). En een heleboel afleveringen in elkaar met een shot erbij waar ze in een schuurtje zitten -> sketch (20 a 30 minuten). Er zijn geloof ik 3 sketches gemaakt, of ik zit er helemaal naast. Reageren
TZG Geplaatst: 21 april 2010 Rapport Geplaatst: 21 april 2010 (bewerkt) Ik denk dat ik dit als enige op het forum echt een verschrikkelijk programma vind. Het programma zelf vind ik nog niet eens zo erg (maar niet leuk). Het ergst is dat er op school door die aso's over niks anders wordt gesproken dan NKOTB. Dan gaan ze weer de hele tijd van die verlepte uitspraken nadoen die elke "verrekte mongol" had kunnen verzinnen. Gelukkig heb ik nog vrienden die het ook niet leuk vinden Bewerkt: 21 april 2010 door TZG Reageren
Vice-King Geplaatst: 21 april 2010 Rapport Geplaatst: 21 april 2010 ik heb de offiecele DVD ervan maar na een paar keer kijken word je er echt moe van Reageren
TomHagen Geplaatst: 21 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 21 april 2010 Ik denk dat ik dit als enige op het forum echt een verschrikkelijk programma vind. Het programma zelf vind ik nog niet eens zo erg (maar niet leuk). Het ergst is dat er op school door die aso's over niks anders wordt gesproken dan NKOTB. Dan gaan ze weer de hele tijd van die verlepte uitspraken nadoen die elke "verrekte mongol" had kunnen verzinnen. Gelukkig heb ik nog vrienden die het ook niet leuk vinden Mja, ik heb het ook wel een beetje gehad met de lui die het nog steeds leuk vinden om telkens dat soort uitspraken te roepen. De hype is ook wel een beetje voorbij. Wil niet zeggen dat de sketches zelf ontzettend leuk zijn. @Bierbuikje: waar kan je die 20 minuten sketches dan vinden? Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 21 april 2010 Rapport Geplaatst: 21 april 2010 (bewerkt) Ik denk dat ik dit als enige op het forum echt een verschrikkelijk programma vind. Het programma zelf vind ik nog niet eens zo erg (maar niet leuk). Het ergst is dat er op school door die aso's over niks anders wordt gesproken dan NKOTB. Dan gaan ze weer de hele tijd van die verlepte uitspraken nadoen die elke "verrekte mongol" had kunnen verzinnen. Gelukkig heb ik nog vrienden die het ook niet leuk vinden Mja, ik heb het ook wel een beetje gehad met de lui die het nog steeds leuk vinden om telkens dat soort uitspraken te roepen. De hype is ook wel een beetje voorbij. Wil niet zeggen dat de sketches zelf ontzettend leuk zijn. @Bierbuikje: waar kan je die 20 minuten sketches dan vinden? In stukjes gehakt op youtube en dan zoeken op new kids sketch. Denk dat je ze al hebt gezien, maar je het niet door had dat het sketches waren. Bewerkt: 21 april 2010 door Bierbuikje Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.