Jump to content

New Kids On The Block


TomHagen

Recommended Posts

  • 4 weken later...
  • Reacties 138
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Leontjuuh-gta

    16

  • Dr.Oppai

    14

  • TomHagen

    9

  • NickOwnage

    7

  • 4 maanden later...

Ik las vandaag op de New Kids hyve dat er een New Kids Turbo film uitkomt in december 2010. :dans:

Hey verrekte koekwous!

De New Kids film komt er aan!

BAM!

Ik heb het ook gehoord op het kanaal van flip op youtube maar is dit wel echt waar?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik las vandaag op de New Kids hyve dat er een New Kids Turbo film uitkomt in december 2010. :dans:

Hey verrekte koekwous!

De New Kids film komt er aan!

BAM!

Ik heb het ook gehoord op het kanaal van flip op youtube maar is dit wel echt waar?

Als reynaud oerlemans en een new kids acteur in het voorstukje zitten is het al aardig betrouwbaar.

Link to comment
Delen op andere websites

december aardig vroeg vind je niet :puh:

moesten ze eerder maken wand nu is new kids weer uit

December is te vroeg, en dus moeten ze het eerder maken? Natuurlijk! :tu:

Ik dacht juist dat ze een serie van 20 minuten afleveringen gingen maken, of komt dat ook nog? Hopelijk krijgen we geen overkill aan New Kids.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik dacht juist dat ze een serie van 20 minuten afleveringen gingen maken, of komt dat ook nog? Hopelijk krijgen we geen overkill aan New Kids.

Die zijn geloof ik al geweest, dat waren de sketches.

Nee die waren slechts een paar minuutjes. Ik bedoel met afleveringen van 20 minuten.

Link to comment
Delen op andere websites

Je had geloof ik afleveringen (2 a 3 minuten). En een heleboel afleveringen in elkaar met een shot erbij waar ze in een schuurtje zitten -> sketch (20 a 30 minuten). Er zijn geloof ik 3 sketches gemaakt, of ik zit er helemaal naast.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat ik dit als enige op het forum echt een verschrikkelijk programma vind. Het programma zelf vind ik nog niet eens zo erg (maar niet leuk). Het ergst is dat er op school door die aso's over niks anders wordt gesproken dan NKOTB. Dan gaan ze weer de hele tijd van die verlepte uitspraken nadoen die elke "verrekte mongol" had kunnen verzinnen. Gelukkig heb ik nog vrienden die het ook niet leuk vinden :{

Bewerkt: door TZG
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat ik dit als enige op het forum echt een verschrikkelijk programma vind. Het programma zelf vind ik nog niet eens zo erg (maar niet leuk). Het ergst is dat er op school door die aso's over niks anders wordt gesproken dan NKOTB. Dan gaan ze weer de hele tijd van die verlepte uitspraken nadoen die elke "verrekte mongol" had kunnen verzinnen. Gelukkig heb ik nog vrienden die het ook niet leuk vinden :{

Mja, ik heb het ook wel een beetje gehad met de lui die het nog steeds leuk vinden om telkens dat soort uitspraken te roepen. De hype is ook wel een beetje voorbij. Wil niet zeggen dat de sketches zelf ontzettend leuk zijn.

@Bierbuikje: waar kan je die 20 minuten sketches dan vinden?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat ik dit als enige op het forum echt een verschrikkelijk programma vind. Het programma zelf vind ik nog niet eens zo erg (maar niet leuk). Het ergst is dat er op school door die aso's over niks anders wordt gesproken dan NKOTB. Dan gaan ze weer de hele tijd van die verlepte uitspraken nadoen die elke "verrekte mongol" had kunnen verzinnen. Gelukkig heb ik nog vrienden die het ook niet leuk vinden :{

Mja, ik heb het ook wel een beetje gehad met de lui die het nog steeds leuk vinden om telkens dat soort uitspraken te roepen. De hype is ook wel een beetje voorbij. Wil niet zeggen dat de sketches zelf ontzettend leuk zijn.

@Bierbuikje: waar kan je die 20 minuten sketches dan vinden?

In stukjes gehakt op youtube en dan zoeken op new kids sketch. Denk dat je ze al hebt gezien, maar je het niet door had dat het sketches waren.

Bewerkt: door Bierbuikje
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...