TomHagen Geplaatst: 22 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 22 april 2010 In stukjes gehakt op youtube en dan zoeken op new kids sketch. Denk dat je ze al hebt gezien, maar je het niet door had dat het sketches waren. Ik kan alleen die van New Kids vinden en de veel oudere waar het nog New Kids On The Block heette. Niks geen afleveringen van 20 minuten. Snap niet helemaal waar je het over hebt. Maar we zien wel waar ze mee aankomen. Reageren
Ferre Geplaatst: 23 april 2010 Rapport Geplaatst: 23 april 2010 Je hebt alleen maar sketches. De sketches van seizoen 1 en 2 zijn wel chronologisch en het leukste om achter elkaar te kijken. Daarmee wordt het hier verward. Echte afleveringen van 20 minuten stonden gepland voor september dit jaar. Reageren
Tilbo Geplaatst: 21 juli 2010 Rapport Geplaatst: 21 juli 2010 Sinds vandaag staat deel 2 van seizoen 3 (legaal!!) op internet!Ik heb inmiddels al alle 19 afleveringen van seizoen 3 gezien voordat ze van internet verwijderd werden en ik moet zeggen dat ik deze (Deel 2 dus) de grappigste vindt . Een heel onverwacht en geniaal einde Let op: Bevat wat vrouwelijk naakt (18+): (Lol @ 1:44) http://www.flabber.nl/linkdump/video/seizo...ids-deel-2-3097 haha die heb ik vrijdag op comedycentral gezien,geweldig had het echt niet verwacht dat einde inderdaad ja. en trouwens waarom staat er 18+ zo erg is het toch niet dat een vrouw topless is? Wederom een fantastich filmpje. de tieten zijn niet de grootste, maar vond ze wel lekker. Hoe heet die actrice eigenlijk? Reageren
NickOwnage Geplaatst: 22 juli 2010 Rapport Geplaatst: 22 juli 2010 Dit topic is al oud, heb ik nog nooit gezien. I love NKOTB, vooral met die tuinkabouter. En in dat ziekenhuis als die vent doodgaat. "Staat gij nou in uw broek te pissen?" Reageren
NickOwnage Geplaatst: 26 juli 2010 Rapport Geplaatst: 26 juli 2010 Bump: Weet niet of jullie deze al gezien hadden. Ik ken geen van deze sketches. Misschien is deze uit de nieuwe film? http://www.youtube.com/watch?v=r-kyzlyZl58 Ik heb mijn avatar hier ook weg. 6.45 komen New Kids Zombies. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 28 juli 2010 Rapport Geplaatst: 28 juli 2010 Daar zijn het ook bloopers voor. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 28 juli 2010 Rapport Geplaatst: 28 juli 2010 De film draait in December. Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 31 juli 2010 Rapport Geplaatst: 31 juli 2010 (bewerkt) Wisten jullie dat er op de Duitse Comedy Central ook de New Kids worden uitgezonden, met natuurlijk Duitse sychronisatie. Ik heb een filmpje gekeken en de sychronisatie is niet slecht gedaan. Een voorbeeld: http://www.youtube.c...feature=related Bewerkt: 31 juli 2010 door Jesperkaj Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 31 juli 2010 Rapport Geplaatst: 31 juli 2010 Wisten jullie dat er op de Duitse Comedy Central ook de New Kids worden uitgezonden, met natuurlijk Duitse sychronisatie. Ik heb een filmpje gekeken en de sychronisatie is niet slecht gedaan. Een voorbeeld: http://www.youtube.c...feature=related Normaal ziet dat er echt nep uit en is het gewoon erg slecht gedaan maar dit ziet er wel goed uit eerlijk gezegd . Reageren
GreyFox-Smurf Geplaatst: 1 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2010 Hier waar ik woon, had eerst iedereen 't over new kids, Nu is het echt uitgestorven of vind niemand de humor meer leuk omdat het oud is :bonk: Reageren
TomHagen Geplaatst: 1 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 1 augustus 2010 Wisten jullie dat er op de Duitse Comedy Central ook de New Kids worden uitgezonden, met natuurlijk Duitse sychronisatie. Ik heb een filmpje gekeken en de sychronisatie is niet slecht gedaan. Een voorbeeld: (...) Alles klar? Maar waarom is alle in spiegelbeeld? Zodat het Nederlandse Maaskantje (en MaasKantenaar) niet te lezen is? Reageren
jvj Geplaatst: 1 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2010 Wisten jullie dat er op de Duitse Comedy Central ook de New Kids worden uitgezonden, met natuurlijk Duitse sychronisatie. Ik heb een filmpje gekeken en de sychronisatie is niet slecht gedaan. Een voorbeeld: (...) Alles klar? Maar waarom is alle in spiegelbeeld? Zodat het Nederlandse Maaskantje (en MaasKantenaar) niet te lezen is? Waarschijnlijk omdat er niet geregistreerde videoprogramma's zijn gebruikt... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.