Jump to content

New Kids On The Block


TomHagen

Recommended Posts

  • Reacties 138
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Leontjuuh-gta

    16

  • Dr.Oppai

    14

  • TomHagen

    9

  • NickOwnage

    7

Ik vind het stom dat die Duitsers dat van ons weer moeten synchroniseren. Laat die gasten zelf iets verzinnen!

Hahahaha hoezo dat nou weer? :puh: Is toch alleen goed als we TV kunnen verkopen in het buitenland. Net als Big Brother, heeft veel geld opgeleverd. :)

Edit: Overigens wil ik helemaal niet zeggen dat New Kids net zo veel geld oplevert en net zo veel verkocht wordt als Big Brother of daar op lijkt ofzo.

Bewerkt: door TomHagen
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

En eindelijk horen we weer iets:

NEW KIDS TURBO



1129290729_5_Vsbv.jpeg

Prominente Brabanders als cabaretiers Theo Maassen, Rutger de Bekker, Henry van Loon en Hans Teeuwen, acteurs Frank Lammers en Jaap Spijkers en vechtsporter Peter Aerts, spelen een rol in NEW KIDS TURBO, de speelfilm gebaseerd op de Comedy Central-serie over hangjongeren uit het Brabantse Maaskantje. Zanger Jody Bernal zal in eigen persoon een rol vervullen. Regisseurs Steffen Haars en Flip van der Kuil, die zelf ook te zien zijn als een van de New Kids-personages, willen de Brabantse authenticiteit in al zijn facetten benadrukken en hebben hiervoor hun Brabantse idolen uitgenodigd voor een bijrol in de film.

De filmopnamen zijn inmiddels afgerond en NEW KIDS TURBO, de nieuwe productie van Eyeworks, draait vanaf 9 december in de bioscoop.

VERHAAL.

De crisis heeft toegeslagen. Ook de hangjongeren Gerrie, Richard, Rikkert, Robbie en Barrie in het Brabantse dorpje Maaskantje zijn door misverstanden hun banen kwijtgeraakt. Zelfs nog erger, hun uitkeringen zijn stopgezet.

Met slechts één logische oplossing, nergens meer voor betalen, loopt alles uit de hand. New Kids Turbo is een absurd verhaal met een belachelijk hoge grapdichtheid.



Ik vind dat het er beter uit ziet dan ik had gedacht. Ik weet nog niet of ik naar de bios ga, maar ik ben al een beetje overtuigd.

Bewerkt: door Leontjuuh-gta
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb er nou al zin in! :sigaar: Wij Brabanders zullen Holland wel 's êfkes laten zien hoe da moet! Oh Oh Cherso! Pff, BRABANT JONGE!

Ja jonguh :D Maaskantje <3 Bioscoop I come :D

Ik ga vragen of ik voor CKV een ervaringsverslag mag schrijven over New Kids Turbo :7 .

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb er nou al zin in! :sigaar: Wij Brabanders zullen Holland wel 's êfkes laten zien hoe da moet! Oh Oh Cherso! Pff, BRABANT JONGE!

Ja jonguh :D Maaskantje <3 Bioscoop I come :D

Ik ga vragen of ik voor CKV een ervaringsverslag mag schrijven over New Kids Turbo :7 .

Ha ha... Ja ik moet ook nog voor CKV nog een keer naar de film. Dus misschien ga ik daar dan wel naar toe:P

Link to comment
Delen op andere websites

Ha ha.. Dat promo filmpje van Take Care had ik nog niet gezien. Ziet er goed uit. Ik dacht eerst dat deze film niet zo goed zou worden als de sketches, maar nu ik de trailer en de promo zie vind ik het er steeds beter uitgaan zien. Ik ga misschien naar de bios, maar ik denk dat de film 16+ wordt. Ja, en dan kom ik niet binnen:S. Dan maar op een andere (niet vriendelijke) manier.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...