Jump to content

New Kids On The Block


TomHagen

Recommended Posts

  • Reacties 138
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Leontjuuh-gta

    16

  • Dr.Oppai

    14

  • TomHagen

    9

  • NickOwnage

    7

Ik was de sketches inmiddels een beetje zat, maar ik werd aangenaam verrast door de trailer. Ze hebben het nog redelijk professioneel aangepakt, en ik spotte al de nodige BN'ers zoals Theo Maassen, Hans Teeuwen en Jody Bernal. Dat geeft dus aan dat ze het groots aanpakken, en da's voor mij toch een reden 'm te gaan zien in de bios. Voor een veredelde sketch zou ik niet gaan betalen, maar dit spreekt me wel aan. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, tuurlijk niet. Maar ik bedoelde meer op de manier waarop het in elkaar was gezet. Ik kan me niet voorstellen dat er voor een film als dit een groot budget beschikbaar is. Dus dan is het een heel aardige prestatie, dat ze zoiets in elkaar kunnen draaien. Mensen als Theo Maassen en Jody Bernal trekken tegenwoordig ook geen volle zalen meer, dus die zullen nog wel te betalen zijn geweest.

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, tuurlijk niet. Maar ik bedoelde meer op de manier waarop het in elkaar was gezet. Ik kan me niet voorstellen dat er voor een film als dit een groot budget beschikbaar is. Dus dan is het een heel aardige prestatie, dat ze zoiets in elkaar kunnen draaien. Mensen als Theo Maassen en Jody Bernal trekken tegenwoordig ook geen volle zalen meer, dus die zullen nog wel te betalen zijn geweest.

Theo Maassen wel met zijn TBS.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga wachten tot ie op de DVD uitkomt.

Ik kijk hem in de bioscoop, maar ik koop hem ook op Blue Ray zodra 'ie daarop uit is.. Zouden ze hier ook nog 2 sequels op maken zoals met Flodder? Lijkt me wel vetjes; ''New Kids in Amerika''.

Ik vindt naar de bios voor new kids toch het mooiste wat er is. Zeker de 1e film van hun :)

Ik kan zat dingen bedenken die zoveel mooier zijn! Wat niet wegneemt dat New Kids Turbo wss supervet wordt natuurlijk!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga wachten tot ie op de DVD uitkomt.

Wat ik niet snap. Een paar posts terug zeg je dat New Kids overhyped is en nu zeg je dat gaat wachten op de DVD. Wat is het nou? :bonk:

Hij bedoelt dat hij het niet in de bios gaat zien denk ik. En ik ook niet, thuis een keertje kijken is vele malen goedkoper, vooral de drank en chips.

Link to comment
Delen op andere websites

Hij bedoelt dat hij het niet in de bios gaat zien denk ik. En ik ook niet, thuis een keertje kijken is vele malen goedkoper, vooral de drank en chips.

Ja, ik ga denk ook niet naar de bios. Het wordt zo te zien een 16+ film en ja dan kom ik er nniet in. Ik kijk wel of ik op een 'andere' manier kan kijken..

Link to comment
Delen op andere websites

Vind het toch wel flauw dat ze weer leven in NKOTB blazen, had wel genoeg van die hype en net nu het is uitgestorven komt dit weer. En comedy central is weeral begonnen met hun sketches uit te zenden. :bonk:

Ik vind het wel weer leuk dat New Kids weer opbloeit beter dan dat Oh Oh Cherso :bonk:. Maar ik denk dat dit ook gewoon een afsluiting is. Hun doel was een film maken, dus dat hebben ze berreikt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...