Jump to content

New Kids On The Block


TomHagen

Recommended Posts

Hij bedoelt dat hij het niet in de bios gaat zien denk ik. En ik ook niet, thuis een keertje kijken is vele malen goedkoper, vooral de drank en chips.

Ja, ik ga denk ook niet naar de bios. Het wordt zo te zien een 16+ film en ja dan kom ik er nniet in. Ik kijk wel of ik op een 'andere' manier kan kijken..

Je komt toch wel binnen bij 16+ films? :7

Vind het toch wel flauw dat ze weer leven in NKOTB blazen, had wel genoeg van die hype en net nu het is uitgestorven komt dit weer. En comedy central is weeral begonnen met hun sketches uit te zenden. :bonk:

Ik vind het wel weer leuk dat New Kids weer opbloeit beter dan dat Oh Oh Cherso :bonk:. Maar ik denk dat dit ook gewoon een afsluiting is. Hun doel was een film maken, dus dat hebben ze berreikt.

Oh Oh Cherso vind ik maar een vaag programma, ik vind 't ook niet echt leuk! New Kids daarentegen wel! Misschien dat dat deels komt omdat ikzelf Brabander ben.. Misschien dat hier trouwens nog meer films van komen, net zoals met Flodder, ''New Kids in Amerika/New York'' lijkt me best vet! Het verschil met Flodder was dat daar éérst een film van kwam, daarna nog sequels, en dáárna pas een serie! Met New Kids is het andersom..

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 138
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Leontjuuh-gta

    16

  • Dr.Oppai

    14

  • TomHagen

    9

  • NickOwnage

    7

@ Dotz

Nou bij ons de bioscoop in de buurt (Tilburg) doen ze best wel moeilijk om je leeftijd. Daar staat een speciale bordje dat je bij 16+ er niet in komt. Hoezo kom jij er dan wel gewoon in? Ik zie vanzelf wel het duurt nog wel ff tot 9 december en voor je weet lekt de film weer uit net als die sketches van vorig jaar.

Link to comment
Delen op andere websites

Bij ons ook, maar hoe weten jullie dat ie 16+ wordt?

Ik ben het er overigens wel mee eens dat dit de afsluiter moet zijn. Het is leuk geweest, die acteurs kunnen ook wel iets anders gaan doen. Aan het einde van het seizoen vond ik het ook wel saai worden.

Link to comment
Delen op andere websites

Het woordje kut komt er meerdere keren in voor, evenals blote tieten in een vorig seizoen, veel bier en explosies en wapens. Geen idee waarom we denken dat het in ieder geval 16+ wordt.

New Kids is wel even leuk om naar te kijken, maar of ik een hele film kan kijken... hmm.... Oh oh Cherso vind ik overigens ook totaal niks, gewoon weer zo'n oversekst programma met ge-wel-dige humor. Dan kijk ik liever Little Britain.

Link to comment
Delen op andere websites

New Kids is wel even leuk om naar te kijken, maar of ik een hele film kan kijken... hmm.... Oh oh Cherso vind ik overigens ook totaal niks, gewoon weer zo'n oversekst programma met ge-wel-dige humor. Dan kijk ik liever Little Britain.

dat bedoel ik :klap:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben het er overigens wel mee eens dat dit de afsluiter moet zijn. Het is leuk geweest, die acteurs kunnen ook wel iets anders gaan doen. Aan het einde van het seizoen vond ik het ook wel saai worden.

New Kids in Amerika ofzo lijkt me anders ook wel vet hoor 0_0 .

New Kids is wel even leuk om naar te kijken, maar of ik een hele film kan kijken... hmm.... Oh oh Cherso vind ik overigens ook totaal niks, gewoon weer zo'n oversekst programma met ge-wel-dige humor. Dan kijk ik liever Little Britain.

Een film lijkt me juist kéi vet!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Hij bedoelt dat hij het niet in de bios gaat zien denk ik. En ik ook niet, thuis een keertje kijken is vele malen goedkoper, vooral de drank en chips.

Hmm, als je eens in de zoveel tijd naar de bios gaat boeit die 20 euro extra uitgeven toch ook niet?

Link to comment
Delen op andere websites

New Kids en Paul Elstak nummer! Paul met zijn old skool snor en Forze Records jas :D

Ja, ik heb vandaag gezien. Ziet er wel leuk uit. Het nummer klinkt ook wel goed, alleen ik vind hem niet helemaal perfect.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben het er overigens wel mee eens dat dit de afsluiter moet zijn. Het is leuk geweest, die acteurs kunnen ook wel iets anders gaan doen. Aan het einde van het seizoen vond ik het ook wel saai worden.

New Kids in Amerika ofzo lijkt me anders ook wel vet hoor smile2.gif .

Nee, New Kids moet en zal zich blijven afspelen in Maaskantje. Het dorp komt gewoon altijd terug in de afleveringen. Dat is net zoiets met Flodder, die moeten gewoon in hun wijk blijven. Flodder in Amerika was naar mijn mening ook niet veel aan vanwege de elementen die ze altijd gebruikten in de afleveringen altijd wel in de wijk te vinden waren. New Kids in Amerika = no way man.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...