Exoit Geplaatst: 29 september 2009 Rapport Geplaatst: 29 september 2009 Hallo, Ik heb hier pas geleden een PC bestelt met een HD 5870, alles is op voorraad behalve de HD 5870, er staat hierbij dat het 14 dagen duurt. Vrienden van mij zeggen dat als het 14 dagen duurt dat het nooit komt. Is dit ook zo? En wanneer kan ik hem dan verwachten? Mvg, Ruben Reageren
Djmaddox Geplaatst: 29 september 2009 Rapport Geplaatst: 29 september 2009 Het kan idd wel een tijdje duren omdat hij net nieuw is. Maar waarschijnlijk komt hij wel. Reageren
Donald-Duck Geplaatst: 29 september 2009 Rapport Geplaatst: 29 september 2009 (bewerkt) Als er staat dat deze binnen 14 bezorgd wordt, is deze waarschijnlijk dus ook nog wel leverbaar. Anders hadden ze hem wel van de website afgehaald. Waarschijnlijk wordt deze of niet zo vaak besteld of juist wel waardoor er meerdere wachtenden zijn. En de verwachte levertijd is 14 dagen, natuurlijk heb je de kans dat er iets misgaat waardoor het langer duurt, maar ik denk dat je hem over 14 dagen dan wel hebt. edit: Djmaddox was mij voor Bewerkt: 29 september 2009 door Donald-Duck Reageren
Limbolander Geplaatst: 29 september 2009 Rapport Geplaatst: 29 september 2009 Zal gewoon een paar weken duren ja, natuurlijk kan niemand dat hier zeggen, het bedrijf in kwestie is ook afhankelijk van de fabrikant.. Maar het komt zeker wel aan hoor, wat je vrienden zeggen is onzin. Reageren
Exoit Geplaatst: 29 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 29 september 2009 Oh ok, dat word dus wachten Bedankt voor de reacties! Reageren
gta master 1 Geplaatst: 29 september 2009 Rapport Geplaatst: 29 september 2009 Offtopic: Is die al uit dan? Dat wist ik niet eens . ontopic: Hij komt vast wel weer beschikbaar, hij is zo nieuw dat ik het zelfs nog niet eens wist . Zou raar opkijken als hij helemaal niet terugkomt, gewoon geduld hebben. Reageren
QinX Geplaatst: 29 september 2009 Rapport Geplaatst: 29 september 2009 Aangezien ik hem zelf ook besteld heb kan ik het volgende zeggen. Het kan nog zeker 14-30 dagen duren voordat je hem hebt. Waarom AMD heeft een halve paper launch gedaan. Ze komen as we speak van de band af rollen maar door de wereld wijde vraag is er gewoon te weinig. Bij de lancering waren er in europa misschien net 200 te krijgen. halverwege oktober is de kans dat je er een krijgt groter. Het enige waarvoor jij nu hebt gezorgd is dat jij hem als een van de eerste via die winkel krijgt. Reageren
Sprunk Geplaatst: 29 september 2009 Rapport Geplaatst: 29 september 2009 Dan zou ik de bestelling van jullie allebij aanpassen en/of annuleren en hem op Alternate bestellen, daar is hij ATM gewoon op voorraad: klik. Reageren
Limbolander Geplaatst: 29 september 2009 Rapport Geplaatst: 29 september 2009 Dan zou ik de bestelling van jullie allebij aanpassen en/of annuleren en hem op Alternate bestellen, daar is hij ATM gewoon op voorraad: klik. ja en zwaar overpriced off-topic: je alternate fanboyisme mag wel wat minder Reageren
Sprunk Geplaatst: 29 september 2009 Rapport Geplaatst: 29 september 2009 Ik geef alleen een advies hoor kereltje, dat heeft dus echt helemaal niets met fanboyisme te maken. Al zou Alternate hem niet gehad hebben en Azerty wel had ik precies hetzelfde gepost. Ik post dit gewoon omdat ik weet hoe het voelt om 30 dagen te moeten wachten. Maargoed, het advies is niet eens voor jouw bedoeld dus waarom je überhaupt reageert is mij een raadsel. Je zeikt sowieso erg veel de laatste tijd. Reageren
Exoit Geplaatst: 29 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 29 september 2009 Dan zou ik de bestelling van jullie allebij aanpassen en/of annuleren en hem op Alternate bestellen, daar is hij ATM gewoon op voorraad: klik. Dat is dus het probleem, kan ik niet gewoon de spullen die al leverbaar zijn ophalen, zolang doen met mijn 9500 GT of onboard (als die erop zit) doen. Ik weet het die 9500 GT word een dikke bottelneck maar het moet maar. Reageren
Sprunk Geplaatst: 29 september 2009 Rapport Geplaatst: 29 september 2009 Dan zou ik de bestelling van jullie allebij aanpassen en/of annuleren en hem op Alternate bestellen, daar is hij ATM gewoon op voorraad: klik. Dat is dus het probleem, kan ik niet gewoon de spullen die al leverbaar zijn ophalen, zolang doen met mijn 9500 GT of onboard (als die erop zit) doen. Ik weet het die 9500 GT word een dikke bottelneck maar het moet maar. Dan moet je even contact opnemen met Azerty en dat vragen. Waarschijnlijk kan dat wel. Reageren
Exoit Geplaatst: 29 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 29 september 2009 (bewerkt) Dan zou ik de bestelling van jullie allebij aanpassen en/of annuleren en hem op Alternate bestellen, daar is hij ATM gewoon op voorraad: klik. Dat is dus het probleem, kan ik niet gewoon de spullen die al leverbaar zijn ophalen, zolang doen met mijn 9500 GT of onboard (als die erop zit) doen. Ik weet het die 9500 GT word een dikke bottelneck maar het moet maar. Dan moet je even contact opnemen met Azerty en dat vragen. Waarschijnlijk kan dat wel. Ok, en als dat niet kan. Moet ik het dan gewoon daar laten liggen? EDIT: Ik heb een mail gestuurd en ga misschien morgen ook nog wel eventjes bellen Bewerkt: 29 september 2009 door CorrectHost Reageren
QinX Geplaatst: 29 september 2009 Rapport Geplaatst: 29 september 2009 Ik geef alleen een advies hoor kereltje, dat heeft dus echt helemaal niets met fanboyisme te maken. Al zou Alternate hem niet gehad hebben en Azerty wel had ik precies hetzelfde gepost. Ik post dit gewoon omdat ik weet hoe het voelt om 30 dagen te moeten wachten. Maargoed, het advies is niet eens voor jouw bedoeld dus waarom je überhaupt reageert is mij een raadsel. Je zeikt sowieso erg veel de laatste tijd. Ik heb hem dus bij Azerty besteld juist omdat hij daar maar 319 euro is en niet 50 euro meer. Verder ben ik het met LimboLander eens. Je lijkt nogal een Alternate fanboy. Ook lijkt je nogal slecht tegen commentaar te kunnen. Verder maakt levertijd mij niets uit omdat ik weet dat het lang kan duren. Ik bestel hem juist zo vroeg omdat ik hem dan ook als een van de eerste via hun kan krijgen voor de normale prijs en niet voor 369 euro prijs. Reageren
Sprunk Geplaatst: 29 september 2009 Rapport Geplaatst: 29 september 2009 Omdat Alternate de enige in Nederland is die die kaart momenteel kan leveren, en ik dat even duidelijk maak, ben ik maar meteen een fanboy? Slaat nergens op. En ik kan heel goed tegen commentaar, maar ik mag er volgens mij nog wel op reageren. Misschien komt het bij jouw over dat ik heel boos zit te typen hier, maar dat valt reuze mee. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.