QinX Geplaatst: 29 september 2009 Rapport Geplaatst: 29 september 2009 Omdat Alternate de enige in Nederland is die die kaart momenteel kan leveren, en ik dat even duidelijk maak, ben ik maar meteen een fanboy? Slaat nergens op.En ik kan heel goed tegen commentaar, maar ik mag er volgens mij nog wel op reageren. Misschien komt het bij jouw over dat ik heel boos zit te typen hier, maar dat valt reuze mee. Mja Alternate heb ik een hate/love relatie mee. Het is een goede winkel alleen zoals nu bieden ze alle HD5xxx kaarten voor dezelfde prijs aan alleen maar om winst te maken. Het voordeel wat zij gewoon hebben is alternate.de dat is een grote winkel en die hebben connecties. Daarom heb ze de HD5xxx serie al zo snel. Maar veel mensen zullen gewoon liever een paar weken wachten in plaats van 50 euro extra te betalen. Reageren
Exoit Geplaatst: 29 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 29 september 2009 Omdat Alternate de enige in Nederland is die die kaart momenteel kan leveren, en ik dat even duidelijk maak, ben ik maar meteen een fanboy? Slaat nergens op.En ik kan heel goed tegen commentaar, maar ik mag er volgens mij nog wel op reageren. Misschien komt het bij jouw over dat ik heel boos zit te typen hier, maar dat valt reuze mee. Mja Alternate heb ik een hate/love relatie mee. Het is een goede winkel alleen zoals nu bieden ze alle HD5xxx kaarten voor dezelfde prijs aan alleen maar om winst te maken. Het voordeel wat zij gewoon hebben is alternate.de dat is een grote winkel en die hebben connecties. Daarom heb ze de HD5xxx serie al zo snel. Maar veel mensen zullen gewoon liever een paar weken wachten in plaats van 50 euro extra te betalen. Zoals ik. Maar wat alternate doet is in ieder geval wel erg slim, want er zijn ook van die ongeduldige jochies die meteen zo'n ding willen en denk. Nou dan maar 50 euro meer. Reageren
Sprunk Geplaatst: 29 september 2009 Rapport Geplaatst: 29 september 2009 (bewerkt) Het is niet echt klantvriendelijk van Alternate nee, dat ben ik met je eens. Maar ja, als ik een webshop zou hebben en als enige exclusief de HD5870 in Nederland op voorraad zou hebben zou ik ook de hoofdprijs vragen. Zeker in deze tijden. Overigens is het niet helemaal waar wat je zegt, want Alternate.de heeft de HD5870 juist niet op voorraad. @ Hierboven: Ik ben zo'n jochie. Ik heb een pesthekel aan wachten. Heb alleen geen geld/zin om een HD5870 te kopen. Bewerkt: 29 september 2009 door Sprunk Reageren
Exoit Geplaatst: 29 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 29 september 2009 Het is niet echt klantvriendelijk van Alternate nee, dat ben ik met je eens. Maar ja, als ik een webshop zou hebben en als enige exclusief de HD5870 in Nederland op voorraad zou hebben zou ik ook de hoofdprijs vragen. Zeker in deze tijden.Overigens is het niet helemaal waar wat je zegt, want Alternate.de heeft de HD5870 juist niet op voorraad. @ Hierboven: Ik ben zo'n jochie. Ik heb een pesthekel aan wachten. Heb alleen geen geld/zin om een HD5870 te kopen. Erg apart dat .de hem niet op voorraad heeft Reageren
QinX Geplaatst: 29 september 2009 Rapport Geplaatst: 29 september 2009 Het is niet echt klantvriendelijk van Alternate nee, dat ben ik met je eens. Maar ja, als ik een webshop zou hebben en als enige exclusief de HD5870 in Nederland op voorraad zou hebben zou ik ook de hoofdprijs vragen. Zeker in deze tijden.Overigens is het niet helemaal waar wat je zegt, want Alternate.de heeft de HD5870 juist niet op voorraad. @ Hierboven: Ik ben zo'n jochie. Ik heb een pesthekel aan wachten. Heb alleen geen geld/zin om een HD5870 te kopen. Erg apart dat .de hem niet op voorraad heeft Wss hadden zij hem ook wel. duitsland is wel een klap groter als Nederland he Reageren
Thundercover Geplaatst: 29 september 2009 Rapport Geplaatst: 29 september 2009 Zullen we ontopic blijven en niet overgaan in het bekritiseren van elkaar, ook in andere topics? Als iemand behoefte heeft aan een Alternate vs. Azerty topic, dan opent hij/zij er maar één. Dan kunnen we hier verder over de levertijd van de HD5870. Reageren
QinX Geplaatst: 30 september 2009 Rapport Geplaatst: 30 september 2009 Ik ben nu aan het twijfelen over mijn HD5870 :'(. Mede doordat ik zie dat de HD5850 al voor 170 euro te koop is en maar 10% minder performance heeft. Dus voor 20 euro meer heb ik CF met bijna dubbele prestaties. Reageren
Galiorix Geplaatst: 30 september 2009 Rapport Geplaatst: 30 september 2009 Ik ben nu aan het twijfelen over mijn HD5870 :'(. Mede doordat ik zie dat de HD5850 al voor 170 euro te koop is en maar 10% minder performance heeft. Dus voor 20 euro meer heb ik CF met bijna dubbele prestaties. In benchmarks wel ja. Als je benchmark-score-geil bent (of in normaal nederlands: je zo hoog mogelijk wilt scoren met benchmarks) zou ik zeker 2 HD5850's halen... Reageren
QinX Geplaatst: 30 september 2009 Rapport Geplaatst: 30 september 2009 Ik ben nu aan het twijfelen over mijn HD5870 :'(. Mede doordat ik zie dat de HD5850 al voor 170 euro te koop is en maar 10% minder performance heeft. Dus voor 20 euro meer heb ik CF met bijna dubbele prestaties. In benchmarks wel ja. Als je benchmark-score-geil bent (of in normaal nederlands: je zo hoog mogelijk wilt scoren met benchmarks) zou ik zeker 2 HD5850's halen... Ook gewoon in games is hij maar 10% trager. Crossfire schaalt dan niet 100% maar je zult toch echt wel een dikke boost uit je systeem halen hiermee. Maar ik wacht nog even af. Ik ga namelijk waterkoeling draaien met die van mij en het is maar de vraag of er binnen afzienbare tijd een blok voor de 5850 komt. die voor de 5870 is er binnen 2 weken volgens highflow.nl Reageren
QinX Geplaatst: 1 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2009 Hahaha exoit kleine "nerd" je hebt hetzelfde topic op het azerty forum geplaatst zie ik nu Reageren
Exoit Geplaatst: 1 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 oktober 2009 Hahaha exoit kleine "nerd" je hebt hetzelfde topic op het azerty forum geplaatst zie ik nu hehe, en ik heb ook al mail contact Reageren
QinX Geplaatst: 1 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2009 Ik heb vandaag mail gehad van Azerty. Dat ik al lang aan het wachten ben op mijn kaartje . Had een aantal opties. gewoon aangegeven dat ik wil wachten maar als er een kaart van een ander merk op voorraad is voor onder de 330 dat ik anders die ook wel wil. ben benieuwd: PS: Vandaag ook nieuw geheugen besteld en een 32GB USB stick . Waarschijnlijk heb ik het morgen al binnen Kingston DataTraveler 100 - USB-flashstation - 32 GB - Hi-Speed USB - zwart OCZ Flex EX Edition XLC Dual Channel Kit 2x2GB 1200MHz Reageren
Exoit Geplaatst: 1 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 oktober 2009 Ik heb vandaag mail gehad van Azerty. Dat ik al lang aan het wachten ben op mijn kaartje .Had een aantal opties. gewoon aangegeven dat ik wil wachten maar als er een kaart van een ander merk op voorraad is voor onder de 330 dat ik anders die ook wel wil. ben benieuwd: PS: Vandaag ook nieuw geheugen besteld en een 32GB USB stick . Waarschijnlijk heb ik het morgen al binnen Kingston DataTraveler 100 - USB-flashstation - 32 GB - Hi-Speed USB - zwart OCZ Flex EX Edition XLC Dual Channel Kit 2x2GB 1200MHz Heey , dat bovenste is wel een slim idee, gewoon vragen of als er een ander merk is die bestellen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.