Crypteq Geplaatst: 29 september 2009 Rapport Geplaatst: 29 september 2009 (bewerkt) Traceroute is een kleine tool waarmee je kan kijken via welke host je word verbonden met een Site/IP. Je kan ook makkelijk kijken bij welke host het fout gaat als je geen verbinding kan maken. Dit is een beta versie, dus het kan nog bugs bevatten. Systeemeisen: - Windows XP/Vista/7 - .Net framework 2.0 - Internetverbinding Nieuwe versie: 0.2 Deze versie werkt ook op een Engelse Windows. Screen: DownloadNote: Deze versie werkt alleen op de Nederlandstalige en Engelse Windows Bewerkt: 29 september 2009 door Thundercover Reageren
Thundercover Geplaatst: 29 september 2009 Rapport Geplaatst: 29 september 2009 Dit doet me denken aan het programma Wireshark. Alleen doet je programma het bij mij niet, terwijl .NET Framework 2.0 wel geïnstalleerd is (Vista Business). Het klinkt dus goed, maar ik heb het nog niet live gezien. Reageren
Crypteq Geplaatst: 29 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 29 september 2009 Dankje , Kan je misschien vertellen welke error er gegeven word, dan kan ik kijken waar het aan ligt Reageren
Thundercover Geplaatst: 29 september 2009 Rapport Geplaatst: 29 september 2009 Niks, dat is het probleem. Ik tik gewoon google.nl zoals er bij jou staat en ik druk op Start traceroute en vervolgens blijft hij rechtsonder op Status: Een ogenblik geduld... staan. Reageren
Crypteq Geplaatst: 29 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 29 september 2009 (bewerkt) Wat voor taal heb je Windows vista? Momenteel werkt het programma alleen in de Nederlandse versie van xp/vista/7. @Hieronder Ik ga ervoor zorgen dat ie het ook in het engels doet Bewerkt: 29 september 2009 door BC7 Reageren
Thundercover Geplaatst: 29 september 2009 Rapport Geplaatst: 29 september 2009 Engels... Case closed, ik test het vrijdag wel op mijn andere pc die wel de Nederlandse versie van Vista heeft. Reageren
Crypteq Geplaatst: 29 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 29 september 2009 Engels... Case closed, ik test het vrijdag wel op mijn andere pc die wel de Nederlandse versie van Vista heeft. Ik ben even bezig geweest en nu moet het ook op een Engelse versie werken Zie hoofdpost Reageren
Thundercover Geplaatst: 29 september 2009 Rapport Geplaatst: 29 september 2009 Het werk nu wel. Het ziet er goed uit en ik ben benieuwd naar meer functionaliteit. Reageren
Sublime Geplaatst: 15 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2009 In cmd kan je dit ook gewoon doen. geeft precies dezelfde informatie.. Start->Uitvoeren->CMD-> Typ 1 van de volgende commandos: ping **Ip** of tracert **ip** Reageren
Crypteq Geplaatst: 15 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 15 oktober 2009 In cmd kan je dit ook gewoon doen. geeft precies dezelfde informatie..Start->Uitvoeren->CMD-> Typ 1 van de volgende commandos: ping **Ip** of tracert **ip** Dat weet ik, daarop is de tool ook gebaseerd Mijn doel is om de commando's van cmd naar grafisch te zetten, zodat het beter te begrijpen is. En omdat het er beter uit ziet Reageren
Flitskikker Geplaatst: 16 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2009 Leuk programma en mooi design. Alleen het venster kan ik niet vergroten/verkleinen. Hoe heb je die knoppen gedaan onderaan? Mvg, Flitskikker Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.