Gijsso Geplaatst: 29 september 2009 Rapport Geplaatst: 29 september 2009 Ik heb (voor de mensen die het nog niet weten) mijn naam veranderd, en wou er dus een leuke sig bij maken. Dit is de uitkomt. Graag tips! En ratings mogen ook wel. Oja, via deze tut is het mij gelukt http://www.photoguides.net/photoshopping-obama-hope-posters Reageren
Zero-two Geplaatst: 29 september 2009 Rapport Geplaatst: 29 september 2009 Ik vind hem op het eerste gezicht wel mooi. Maar de lettertype van de tekst is standaardachtig, ook de pinguin is niet scherp. Ook is het handig om je eerste naam erbij te zetten. 6/10 Mvg, Zero-two Reageren
Gijsso Geplaatst: 29 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 29 september 2009 Ik weet niet of je het origineel ooit hebt gezien, maar het lettertype lijkt daar heel veel op, en dat was mijn bedoeling. Reageren
Zero-two Geplaatst: 29 september 2009 Rapport Geplaatst: 29 september 2009 (bewerkt) Ooh ja, sorry ik had niet op die link gekeken. Bewerkt: 29 september 2009 door Zero-two Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 29 september 2009 Rapport Geplaatst: 29 september 2009 Ik had het door Gijsso(eigenlij vond ik GTAGijsso cooler maar ja), ik vind het wel mooi, ook goed gevonden en de boodschap komt over, vond hem wel grappig . Dus een 8/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.