Jump to content

vechten


benhelsloot

Recommended Posts

krijg jij daar geen politie ?

nou ik wel hoor

bij mij staat er een politie met een m4 voor de ingang :duh: zeker een bug dan he

er zijn geen plaatsen waar je geen politie krijgt.

lees hoofdtopic ik zei zo weinig politie :7

maar de topic hoeft niet meer heb al plaatsen gevonden :Y

voor de mensen die het willen weten

http://snapmap.wikigta.org/index.php?map=I...|207,64|579,393

Link to comment
Delen op andere websites

Helitours ook hoor. :Y

Om de 5 minuten ofzo komt daar een politieagent een hotdog kopen tegen die tijd heb je er al een paar gehad denk ik. ;)

Het is ook een heel handige locatie voor de trophy/archievement "Finish him".

Helitours is een soort pier waar allemaal gele helikopters staan waarmee je kan rondvliegen en als je alle tours hebt gedaan krijg je ook nog een trophy: "Sightseer"

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet wel een lokatie waar je veel kan vechten, maar of je het ook zal winnen vraag ik me af. Probeer gewoon is een Rus een duw te geven in Hove Beach, dan krijg je ongeveer de halve bevolking van Hove Beach achter je aan! :7

Ik raad je aan om een potje te gaan matten in de buurt van je eerste safehouse. Verderop zit er namelijk een politiebureau.

paul007 :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet wel een lokatie waar je veel kan vechten, maar of je het ook zal winnen vraag ik me af. Probeer gewoon is een Rus een duw te geven in Hove Beach, dan krijg je ongeveer de halve bevolking van Hove Beach achter je aan! :7

Ik raad je aan om een potje te gaan matten in de buurt van je eerste safehouse. Verderop zit er namelijk een politiebureau.

paul007 :cya:

Pak dan nooit een geweer, want dan heb je echt een probleem. :7

EDIT: Een ziekenhuis is ook een goede plek daar heb je ook niet makkelijk wanted. :Y

Bewerkt: door End Of The Riot
Link to comment
Delen op andere websites

Allemaal goed en wel, maar hij wil vechten met de vuisten.

Ik heb trouwens zelf nog een vraag, maar ik vind 't niet nodig er een nieuw topic voor aan te maken. In de missie Clean Getaway (van Vlad Glebov) moet je de chauffeur van een zilveren Blista Compact een Stun Punch geven en de wagen afleveren bij Vlad. Ik heb behalve in die missie nog nooit een Stun Punch kunnen uitvoeren bij iemand :S. Er staat in de missie uitleg in het spel, dat je doelwit dan niet al in gevecht met je moet zijn, en stil moet staan. Nou, als ik dan dichtbij kom, en ik geef een mep met de B, geeft Niko hem een gewone mep :S. Er komt ook geen rood vierkantje op de plek waar eerst Target zat. Wat wel zo zou moeten zijn. Is de Stun Punch soms iets dat maar in één missie kan?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik verwacht inderdaad dat de Stun Punch issie-gerelateerd is. Misschien niet alleen specifiek voor die missie, maar buiten missies om wil het niet. Hetzelfde geldt ook voor de "Execution" move (met wapen).

Wat is dan de zogenaamde "Execution" move? Alleen het binneste van je viziertje wordt dan toch rood of is er nog iets speciaals aan?

Sorry voor de offtopic reactie maar ik moet het gewoon weten! ^_^

paul007

@Hearvy94: Aaahw ok thanks!

Bewerkt: door paul007
Link to comment
Delen op andere websites

Ik verwacht inderdaad dat de Stun Punch issie-gerelateerd is. Misschien niet alleen specifiek voor die missie, maar buiten missies om wil het niet. Hetzelfde geldt ook voor de "Execution" move (met wapen).

Wat is dan de zogenaamde "Execution" move? Alleen het binneste van je viziertje wordt dan toch rood of is er nog iets speciaals aan?

Sorry voor de offtopic reactie maar ik moet het gewoon weten! ^_^

paul007

Dan zet Niko zijn pistool tegen de slaap van het desbetreffende personage en haalt de trekker dan over ;) .

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...