Jump to content

vechten


benhelsloot

Recommended Posts

Ik had nog een vraagje over de stun puch, want volgens mij moet dit echt mogelijk zijn. In de eerste missies krijg je uitleg over allerlei toestanden die later bruikbaar zijn, waarom de 'stun punch' dan niet? Weet iemand misschien wat je precies moet doen om zo'n move toe te passen?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had nog een vraagje over de stun puch, want volgens mij moet dit echt mogelijk zijn. In de eerste missies krijg je uitleg over allerlei toestanden die later bruikbaar zijn, waarom de 'stun punch' dan niet? Weet iemand misschien wat je precies moet doen om zo'n move toe te passen?

Bedoel je met de Stun Punch het ontmantelen van een vijand? :)

Link to comment
Delen op andere websites

De Stun Punch is het neerhalen van een vijand door middel van één klap. Om deze uit te voeren moet je zonder de "vechtmodus" naar je vijand toe lopen terwijl je hem op gelockt heb (weet even niet hoe je het anders moet noemen). Eenmaal dichtbij verandert het richtviziertje van een cirkel naar een stipje, dan moet je op rondje drukken (PS3-versie, ik weet even niet hoe het op andere consoles etc. zit)

Maar volgens mij kun je deze move alleen doen bij de missie Clean Getaway. Ik heb het namelijk wel is geprobeerd buiten de missie om maar zonder succes. :(

paul007

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij is de stun punch als iemand je slaat en je drukt op x(ps3) dan ontwijkt Niko dan druk je een paar keer op o of Driehoek dan is die in twee soms in één keer dood.

Dat is iets anders dan de Stun Punch hoor ;) , dat is echt in één keer...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...