Jump to content

Xbox versie valt tegen

BrokenTable

Recommended Posts

Ik vind de Xbox versie tegen vallen. Grafisch is hij minder dan Vice City. De PS2 versie van SA doet ook niet onder en het geluid komt ook voornamelijk uit de front-speakers terwijl dit bij VC juist heel goed was. Bij het inhalen van auto's hoorde je dat ook echt goed, nu niet.

Delen op andere websites

Wat wel anders is bij de Xbox versie (en ook de PC versie) is dat het beeld minder geel is dan van de PS2. De kleuren zijn weer wat helderder wat in mijn ogen een sterke verbetering is. Dat vond ik in het begin 1 van de nadelen van de PS2 versie tov. van VC (Xbox / PC)

Delen op andere websites

over dat geluid....kan dat te maken hebben met je surround set. weet niet of GTA SA xbox 5.1 is???

SA is Dolby Digital, maar er staat niet bij of het 2.1 of 5.1 is. Een m'n setj ligt het zeker niet (daarnaast: bij VC is het wel goed dus kan het alleen aan SA liggen en niet aan de hardware)

Delen op andere websites

• 1 maand later...

De xbox versie valt echt niet tegen ik heb het zelf ook op de xbox en ben er tevreden mee. Dus dat de xbox SA grafisch niet goed weergeeft is gewoon bulshit vind ik. :angry:

Ik speel het gewoon verder op mijn vertrouwde xbox B)

Delen op andere websites

ik heb um ook op de xbox.. maar ik der is niks mis mee... ik vind um cker niet lelijker als ps2.. maar de pc zijn de textures zijn gwn iets scherper.. en behalfe dat gele... op de xbox en pc kun je verder weg kijken dan de ps2... en als je xbox met ps2 vergelijkt.. hij is sneller.. hardeschijf enzow ;) dus ik vind (mijn mening) dat ut beter speelt op de xbox :) dus topie xbox :rolleyes:

Delen op andere websites

Ik was gisteren bij Mediamarkt samen met een kameraad van mij.

En daar stond ook een X-box met SA erop om te spelen.

Dus dat deed ik even, dat was meteen de eerste keer dat ik SA op de X-Box speelde en zag.

En ik vond dat het er toch behoorlijk mooi uit ziet.

Veel mooier beeld dan de PS2 versie.

Dus ik vind dat hij niet echt tegenvalt.

Dat was ook het enigste wat ik beter had verwacht van de X-Box versie: Dat de Graphics beter zijn.

En dat is dus ook het geval.

Maar toch blijf ik lekker SA op de PS2 spelen. :)

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...