BrokenTable Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2005 Ik vind de Xbox versie tegen vallen. Grafisch is hij minder dan Vice City. De PS2 versie van SA doet ook niet onder en het geluid komt ook voornamelijk uit de front-speakers terwijl dit bij VC juist heel goed was. Bij het inhalen van auto's hoorde je dat ook echt goed, nu niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
klerk559 Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2005 Fijn dat ik de pc versie heb :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2005 Zo te zien slecht nieuws voor de Xbox gebruikers. Ik dacht dat het beter ging zijn dan de PS2 versie... Jammer dus... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 10 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2005 Wat wel anders is bij de Xbox versie (en ook de PC versie) is dat het beeld minder geel is dan van de PS2. De kleuren zijn weer wat helderder wat in mijn ogen een sterke verbetering is. Dat vond ik in het begin 1 van de nadelen van de PS2 versie tov. van VC (Xbox / PC) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
david Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2005 vind ik ook, het beeld op ps2 is zowat geel :huh: , dat is niet zo tof. :angry: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
banaan24 Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2005 Ik heb de xbox versie gezien maar vond hem grafisch echt lelijk, ben dus blij dat ik de pc versie heb die is veel mooier invergelijking met de xbox (en de ps2) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2005 over dat geluid....kan dat te maken hebben met je surround set. weet niet of GTA SA xbox 5.1 is??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 10 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2005 over dat geluid....kan dat te maken hebben met je surround set. weet niet of GTA SA xbox 5.1 is??? SA is Dolby Digital, maar er staat niet bij of het 2.1 of 5.1 is. Een m'n setj ligt het zeker niet (daarnaast: bij VC is het wel goed dus kan het alleen aan SA liggen en niet aan de hardware) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Xtreem-designer Geplaatst: 11 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2005 er is niks mis met de xbox versie alleen ik vind het rottig bij gta san andrea's dat als je snel rijdt je auto verder weg gaat. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
neophyte Geplaatst: 11 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2005 ik heb de xbox versie en die is vet goed er is niets mis mee zelfs bij gamekings zeiden ze dat ze liever de xbox versie gespeeld hadden B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jetse Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 De xbox versie valt echt niet tegen ik heb het zelf ook op de xbox en ben er tevreden mee. Dus dat de xbox SA grafisch niet goed weergeeft is gewoon bulshit vind ik. :angry: Ik speel het gewoon verder op mijn vertrouwde xbox B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
EquinoX91 Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 Ik vind er ook niks mis mee... maar heb SA ook nog niet op PC en PS2 gezien Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
eggie123 Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 ik heb um ook op de xbox.. maar ik der is niks mis mee... ik vind um cker niet lelijker als ps2.. maar de pc zijn de textures zijn gwn iets scherper.. en behalfe dat gele... op de xbox en pc kun je verder weg kijken dan de ps2... en als je xbox met ps2 vergelijkt.. hij is sneller.. hardeschijf enzow dus ik vind (mijn mening) dat ut beter speelt op de xbox dus topie xbox :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
De Gta Master Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 TOen ik hem net had(gta sa) merkte ik in de eerste seconden al het is veeel lelijker dan vc....en by vc heb je veeel sfeer s'avonds het valt best tegen qua grapics <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 Ik was gisteren bij Mediamarkt samen met een kameraad van mij. En daar stond ook een X-box met SA erop om te spelen. Dus dat deed ik even, dat was meteen de eerste keer dat ik SA op de X-Box speelde en zag. En ik vond dat het er toch behoorlijk mooi uit ziet. Veel mooier beeld dan de PS2 versie. Dus ik vind dat hij niet echt tegenvalt. Dat was ook het enigste wat ik beter had verwacht van de X-Box versie: Dat de Graphics beter zijn. En dat is dus ook het geval. Maar toch blijf ik lekker SA op de PS2 spelen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.