Jump to content

Xbox versie valt tegen

BrokenTable

Recommended Posts

over dat geluid....kan dat te maken hebben met je surround set. weet niet of GTA SA xbox 5.1 is???

SA is Dolby Digital, maar er staat niet bij of het 2.1 of 5.1 is. Een m'n setj ligt het zeker niet (daarnaast: bij VC is het wel goed dus kan het alleen aan SA liggen en niet aan de hardware)

Misschien moet je eens bij de sound settings kijken??? B)

Delen op andere websites

Ik vind de Xbox versie tegen vallen. Grafisch is hij minder dan Vice City. De PS2 versie van SA doet ook niet onder en het geluid komt ook voornamelijk uit de front-speakers terwijl dit bij VC juist heel goed was. Bij het inhalen van auto's hoorde je dat ook echt goed, nu niet.

ik weet niet wat jij voor xbox hebt maar ik heb hier geen last van :puh:

Delen op andere websites

Zelf heb ik gta sanandreas op de playstation2. :)

Op de playstation2 is het een mooi leuk spel,maar alles kan altijd beter.

Ik kijk wel eens naar het programma gammo,en als ik daar een playstation2 spel met een x-box spel vergelijk dan vind ik persoonlijk de x-box spellen mooier.

Maar ik heb voor de playstation2 gekozen omdat de x-box,dat kastje overdreven veel knoppen heeft,dus een moeilijke besturing.

Maargoed,gta sanandreas blijf ik gewoon spelen op de playstation2. B)

Delen op andere websites

Maar ik heb voor de playstation2 gekozen omdat de x-box,dat kastje overdreven veel knoppen heeft,dus een moeilijke besturing.

uhm... de controller van een ps2 heeft 16 knoppen en een xbox ook 16 :rolleyes:

Delen op andere websites

Misschien moet je eens bij de sound settings kijken??? B)

Die staan wel goed... Als je loopt is het geluid goed 5.1. In een voertuig is de motor te overduidelijk aanwezig. Je kunt wel de SFX lager zetten, maar ik denk dat dat niet alleen het motor geluid is, maar ook de omgeving. Dat moet ik nog wel nakijken.

De textures zijn wel mooier dan op de PS2, maar als je aan het spelen bent merk je daar weinig van, alleen als je er naar kijken bij een stilstaand beeld. VC op de Xbox vind ik er mooier uitzien, bijv. die regen is mooi gedaan.

uhm... de controller van een ps2 heeft 16 knoppen en een xbox ook 16

L2 en R2 mis ik toch wel op de Xbox. De zwarte en witte knop zijn nog niet echt lekker in combinatie met A of B en R1 te bedienen (voor een driveby en door rijden uit m'n hoofd) iets wat op de PS2 wel makkelijk gaat.

Ik kijk wel eens naar het programma gammo,en als ik daar een playstation2 spel met een x-box spel vergelijk dan vind ik persoonlijk de x-box spellen mooier.

Xbox spellen vind ik over het algemeen ook veel mooier dan PS2 spellen, maar ik vind het verschil bij SA te klein. Schuine lijnen zijn erg geblocked, terwijl dat met FSAA op de PC schitterend is. Hoe VC op dit gebied is weet ik niet meer, maar het is me iig. nooit zo opgevallen als bij SA

... ik vind um cker niet lelijker als ps2..

Ik zeg dat hij niet mooier is, dat is iets anders dan lelijker...

Delen op andere websites

L2 en R2 mis ik toch wel op de Xbox. De zwarte en witte knop zijn nog niet echt lekker in combinatie met A of B en R1 te bedienen (voor een driveby en door rijden uit m'n hoofd) iets wat op de PS2 wel makkelijk gaat.

dat komt omdat je de controller van de ps2 gewent bent :)

ik heb gta sa maar een paar keer op de ps2 gedaan dus ik mis l2 en r2 niet

ik ben nu xbox gewend dus als ik opeens op een ps2 ga spelen vind ik het ook ff klote in het begin :D

Delen op andere websites

ik heb gta op de ps2 en pc, en dan is t verschil egt duidelijk. de wegen zien er beter uit op de pc, los santos ziet er minder gelig uit, draw distance veel beter..

kheb de xbox versie gespeeld in de winkel, en die zit er tussen in denk ik. ik had tog eigenlijk wel verwacht dat de xbox versie t bijna net zo goed zouw doen als de pc versie...

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...