Kryziek Geplaatst: 29 september 2009 Rapport Geplaatst: 29 september 2009 Hallo, Onze tv is een beetje verouderd en langzaam en wat zwart hoort te zijn is groen... Dus zitten me ouders te kijken naar een nieuwe TV voor als deze kapot is(of er een mooie aanbieding is) Kunnen jullie ons iets aanraden? Een paar eisen: Full-HD Minimaal 107cm Niet al te duur, dus ong rond de 500 euro. Ik weet het, het is niet veel maar me ouders willen ook niet veel uitgeven B.v.d Kryziek Reageren
FireFighter Geplaatst: 29 september 2009 Rapport Geplaatst: 29 september 2009 (bewerkt) Ik heb twee LCD-TV's gevonden, Full HD en onder de €500... Samsung SyncMaster P2270HD LG ''32 LCD-TV - FULL HD & HD READY - €444,- De TV's die in de link te vinden zijn hebben: Full HD <€500,- LCD's Klik hier. Ook kan je hier kijken. Daar vind je nog meer TV's. Of hier, vind je ook allemaal tv's. Keuze genoeg dus. Veel succes! Bewerkt: 29 september 2009 door FireFighter Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 29 september 2009 Rapport Geplaatst: 29 september 2009 Dit is misschien een goeie website: It's online Reageren
Tjapie Geplaatst: 30 september 2009 Rapport Geplaatst: 30 september 2009 Je gaat nooit van je leven een 42 inch Full HD voor rond de 500 euro vinden, miss over een paar maanden/jaar. Een 42 inch HD Ready voor rond de 500 vind je net, maar dan krijg je wel de slechtere merken. Nog een site om op te kijken (en waar ik trouwens zelf ook mijn TV vandaan heb) is www.plasma-discounter.nl En nee, ze verkopen niet alleen plasma TV's Reageren
lurker Geplaatst: 30 september 2009 Rapport Geplaatst: 30 september 2009 Ik zou sowieso voor 32 inch gaan met dat budget. Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 30 september 2009 Rapport Geplaatst: 30 september 2009 Ik zou sowieso voor 32 inch gaan met dat budget. 32 inch? Een 20 inch is al groot genoeg als je er zo'n meter vanaf zit... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.