Jump to content

Hardware Webwinkels Discussie topic


Exoit

Azerty, Alternate of andere winkel?  

15 leden hebben gestemd

  1. 1. Azerty, Alternate of andere winkel?

    • Azerty
      9
    • Alternate
      3
    • 4Launch
      1
    • Salland
      0
    • maxICT
      0
    • Informatique
      1
    • Cdromland
      1
    • Anders, namelijk...
      0


Recommended Posts

geef mij maar databyte meestal de goedkoopste en top ondersteuning

alleen de site loopt beetje achter

voor de rest koop ik kleine dingen bij de lokale pc boer

Maar ik moet zeggen azerty hardware legt vlag bij de prijzen van databyte.

en voor de rest pricewatch

Ik vind databyte zo'n vage site. Heb er nog nooit iets bestelt en ben het eigenlijk ook niet van plan :N

zeg ik toch ook 'de site loopt achter'

maar er komt een nieuwe zijden ze we zullen zien

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 47
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Exoit

    13

  • QinX

    8

  • Sprunk

    5

  • .Senne

    3

Top Posters In This Topic

geef mij maar databyte meestal de goedkoopste en top ondersteuning

alleen de site loopt beetje achter

voor de rest koop ik kleine dingen bij de lokale pc boer

Maar ik moet zeggen azerty hardware legt vlag bij de prijzen van databyte.

en voor de rest pricewatch

Ik vind databyte zo'n vage site. Heb er nog nooit iets bestelt en ben het eigenlijk ook niet van plan :N

zeg ik toch ook 'de site loopt achter'

maar er komt een nieuwe zijden ze we zullen zien

Is die site erg betrouwbaar dan?

Link to comment
Delen op andere websites

Dat ligt volgens mij aan het merk. De fabrikant van bepaald de prijs waarmee hij weg gaat. En dan moet hier een beetje winst worden gemaakt.

Ik denk of een fout bij het invoegen of een actie. Ik denk dat ze graag de HD48xx snel weg willen hebben bij Alternate omdat de Hd58xx serie veel beter presteert voor de prijs.

edit:

Ik zie dat de PEAK op azerty.nl 25MHz sneller is. Daar moet natuurlijk een meerprijs tegenover staan :)

Bewerkt: door QinX
Link to comment
Delen op andere websites

Vandaag weer een goed zaken kunnen doen met Azerty.

Als eerste kreeg ik een email betreffende de HD5870 dat die niet op voorraad is. Ik had meerdere keuzes. Waaronder geld terug krijgen. Ik heb gezegd dat ik wacht.

Verder had ik een bestelling geplaats voor watergekoeld geheugen en een USB stick. Bleek dat ze maar 1 setje geheugen hadden en niet 2. Meteen gebeld en gezegd dat de 2e weg mocht worden gelaten. terwijl ik mijn ordernummer doorgaf was het al aangepast :D. Rekening nummer doorgegeven en even wachten tot ik het geld terug heb gestort. Dat noem ik nou service :D

Link to comment
Delen op andere websites

Vandaag weer een goed zaken kunnen doen met Azerty.

Als eerste kreeg ik een email betreffende de HD5870 dat die niet op voorraad is. Ik had meerdere keuzes. Waaronder geld terug krijgen. Ik heb gezegd dat ik wacht.

Verder had ik een bestelling geplaats voor watergekoeld geheugen en een USB stick. Bleek dat ze maar 1 setje geheugen hadden en niet 2. Meteen gebeld en gezegd dat de 2e weg mocht worden gelaten. terwijl ik mijn ordernummer doorgaf was het al aangepast :D. Rekening nummer doorgegeven en even wachten tot ik het geld terug heb gestort. Dat noem ik nou service :D

Ziet er goed uit! hopelijk krijg je het allemaal snel binnenkrijgt :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Nog nooit iets besteld bij Azerty maar de prijzen zien er iets beter uit dan Alternate.

Heb ooit bij Alternate neon lichten gekocht en waren kapot gegaan door een defect en krijg zonder al te veel te zeuren gelijk een nieuwe opgestuurd.

:bier: Alternate Service :bier:

:bier: Azerty prijzen :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Zal ik zeker niet aan twijfelen!

Maar ik heb er geen ervaring mee en ga ik er dus ook niet over oordelen! :tu:

Misschien kan je het volgende gewoon bij azerty bestellen, heb je daar ook weer ervaring mee. En als het je niet bevalt gewoon weer bij alternate ^_^:D

Link to comment
Delen op andere websites

Alternate is gewoon klasse in verzending. Je hebt alles de volgende dag in huis. Bij Azerty gaat er al gauw een week overheen. Daar staat dan wel weer tegenover dat Azerty vaak iets goedkoper is dan Alternate, maar soms is Azerty zelfs duurder, of is het verschil verwaarloosbaar.

Link to comment
Delen op andere websites

Alternate is gewoon klasse in verzending. Je hebt alles de volgende dag in huis. Bij Azerty gaat er al gauw een week overheen. Daar staat dan wel weer tegenover dat Azerty vaak iets goedkoper is dan Alternate, maar soms is Azerty zelfs duurder, of is het verschil verwaarloosbaar.

Dat het de volgende dag binnen is ligt aan de levertijd. Ik heb vandaag besteld bij Azerty wat alleen op voorraad is en het is al onderweg hierheen. En uiteraard heeft elke winkel zijn dure en goedkope kanten. zo was mijn Case duur bij Azerty maar goedkoop bij alternate alleen was hij bij alternate niet op voorraad.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik geef de voorkeur aan Azerty. Ik heb daar mijn computer-onderdelen besteld (behalve mijn casemod stuff) en het beviel me prima. Ook lag de prijs voor mijn systeem wel een stukje lager dan bij Alternate. Alternate is wel ietsje sneller qua verzending, maar als ik geld kan uitsparen door een paar dagen langer te wachten dan vind ik dat geen probleem. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...