matthi Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2005 Heyz, Ik heb sinds vandaag gta san andreas, het installeren en zo verliep vlekkenloos, tot ik het begon te spelen, het beeld is schokkerig, en de graphics zijn niet zo denderend, ik heb al geprobeert de resolutie te veranderen, maar het blijft steeds schokken en zo, nogtans, heb ik een goede video en 3D kaart. wat zou het nog kunnen zijn of wat kan ik nog doen? Groeten, Matthi Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
henk_jan Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2005 je drawdistance heeeel laag zetten kan msschien helpen, en anders ff eend driver downe. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Drhank Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 Het helpt ook wel eens voor ons als je jou Pc Specificaties hier neerzet (welke pentium, hoeveel MHz/GHz, welke 3d/video kaart ?) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
fantasy Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 (bewerkt) is wel handig maar ik denk gewoon de grafics naar beneden schroeven enzovoort enzovoort :lol: :rolleyes: Bewerkt: 11 juni 2005 door fantasy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.