Jump to content

Camera probleem?

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb vandaag GTA San Andreas gekocht voor de PC. Het is een tof spel, beter als Vite City. Er is echter 1 groot nadeel aan San Andreas. Namelijk de camera positie. Bij Vice City zag je altijd de rug van het personage dat je speelde, bij San Andreas is dat niet het geval. Wat ik bedoel is als je te voet op pad bent dat de camera niet meedraait. Ik vind dat dat niet gemakkelijk speelt. Bestaat er een oplossing voor dit probleem?

Dit is misschien niet echt een probleem, maar ik speelde toch liever op de Vice City manier.

Geplaatst:

ja, in je options menu kan je bij je controls en dan mouse controls dan ken je het zo instellen dat je met je muis kan stuuren ff een kwestie van on zetten suc6 !

Geplaatst:

er is toch een hele nieuwe forum voor pc gamers geopend :rolleyes: dan kan dit daar toch geplaatst worden :lol: of zeg ik nu iets doms :unsure: :gtasign:

Geplaatst:
er is toch een hele nieuwe forum voor pc gamers geopend :rolleyes: dan kan dit daar toch geplaatst worden :lol: of zeg ik nu iets doms :unsure: :gtasign:

Het laatste

Geplaatst: (bewerkt)
er is toch een hele nieuwe forum voor pc gamers geopend  :rolleyes:  dan kan dit daar toch geplaatst worden  :lol:  of zeg ik nu iets doms  :unsure:  :gtasign:

Het laatste

dat vind ik dan weer nergens op slaan.

Als je zo bijdehand bent om gelijk het makkelijkste te zeggen en dus dat ik iets doms zeg, zeg dan wel WAAROM.

is niet :angry: :angry: :angry: bedoeld hoor

thnx :rolleyes:

jowx

Bewerkt: door jowx
Geplaatst:

Dat subforum is bedoeld voor problemen op grafisch gebied, of dat er bugs zijn o.i.d.

Niet over hoe je camera ingame werkt.

Blijf rustig mensen ;)

Geplaatst:
ja, in je options menu kan je bij je controls en dan mouse controls dan ken je het zo instellen dat je met je muis kan stuuren ff een kwestie van on zetten suc6 !

Is er geen andere mogelijkheid.

In Vice City kon je 2 verschillende manieren kiezen in het controls menu.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...