Jump to content

2 .dff op 1 .txd?

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik weet er niet veel van maar volgens mij zijn dat dan 2 verschillende auto's waaruit je kan kiezen.

Ik weet het niet zeker hoor.

Geplaatst:

Want ik heb een bus Gedownload, de orginele van die nus die iemand op dit forum een texture van De lijn heeft gegeven, en ik ben nu bezig met een arriva, en die bus heeft inderdaad 2 .dff's, een voor de achterkant en een voor de voorkant, maar maar 1 .txd en dan moet je vechiles.ide aanpassen, maar ik dacht, kan dat zomaar? Want heb die bus in het spel gezet, als ik het achterste deel tegenkom, is er niks aan de hand, maar als ik het voorste deel van de bus tegenkom, loopt m'n hele computer vast :duh: Dus misschien kan ik nu proberen er 2 .txd's van te maken...

Geplaatst:

Dat raad je goed :) Idd, hij vervangt de tanker, en de tanktrailer, maar ik heb het veranderd dat ie een articulated trailer vervangt.

Geplaatst:
Ik heb een mod gedownload waarbij 2 .dff's op 1 .txd zitten, kan dat gewoon?

Dat kan, als de mod een object of gebouw mod/toevoegt. Bij auto's is dit niet mogelijk, om op één TXD 2 DFF's te hebben.

Geplaatst:

Mooi, dan splits ik ze, en dan kan hier een slotje op :) Oh nee, wacht, hoe kun je bij TXD Workshop een alpha channel verwijderen? Want als ik Alpha channel is used uitvink en save de .txd, gebruikt hij de alpha nogsteeds :duh: Hoe kan ik die verwijderen?

Geplaatst:

Als je alpha is used uitvinkt, druk je dan wel op OK en niet op 't kruisje of iets dergelijks? Als 't niet lukt kan je beter het plaatje exporteren als BMP, het plaatje in de TXD verwijderen en opnieuw toevoegen met je geëxporteerde plaatje.

Geplaatst: (bewerkt)

Het is gelukt op een andere manier, heb gewoon op vanalles gedrukt :) Hier kan :slotje: op.

Trouwens, wel gek dat de mod bij anderen wel wil...

Ik heb het gesplits, en nu wil de mod! Thanx! :slotje:

Bewerkt: door _Night-Men_

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...