Jump to content

nieuwe voertuigen

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb met een IMG tool 3 extra goederen trein wagons toegevoegd in het GTA3.img bestand simpelweg met de functie ADD.

deze wagons hebben dan nog geen handling of wat dan ook dus heb ik in vehicles.ide en handling.ide de gegevens van de goederenwagon FREIFLAT gecopieerd en de namen veranderd naar de wagons die nu dus freitank, freitank2 en freipet heten.

in het vehicles.ide bestand hebben deze voertuigen ook een nieuwe persoonlijke id gekregen welke dus 612, 613 en 614 zijn.

op zich leek het me nu dat deze voertuigen dus echt erbij gekomen zijn in plaats van dat ze een ander voertuig vervangen.

als ik het spel nu opstart loopt ie meteen vast als hij het spel laadt (dus pas als je gekozen hebt of je een opgeslagen spel wilt laden of een nieuwe wilt beginnen)

ben ik nu iets vergeten? of zijn de ID's 612, 613 en 614 al in gebruik door een ander iets wat geen voertuig is?

pleaze help meeeee!!!!

Geplaatst:

Helaas, het klopt dat dit niet werkt. Op gtaforums.com staat er overigens wel een tutorial over om dit wél te laten werken, maar dit is een stuk ingewikkelder dan het gewoon een voertuig te laten vervangen.

Geplaatst:
Helaas, het klopt dat dit niet werkt. Op gtaforums.com staat er overigens wel een tutorial over om dit wél te laten werken, maar dit is een stuk ingewikkelder dan het gewoon een voertuig te laten vervangen.

tsja die heb ik inderdaad al gezien, maar die is niet bepaald beginner friendly.

ik ben een snelle leerling in het modden maar daar begrijp ik echt geen bal van.

als iemand em nou zou vertalen naar noobish ofzo :puh:

er staan trouwens ook allemaal programma's bij die je moet downloaden die achteraf ook helemaal niet duidelijk zijn..... WHAT TO DO?!

Geplaatst:

Als dat te moeilijk voor je is, is er geen andere optie. Probeer iets makkelijkers en als je meer ervaring hebt en de 'termen' kent die tutorial nog eens proberen :)

Geplaatst:
Als dat te moeilijk voor je is, is er geen andere optie. Probeer iets makkelijkers en als je meer ervaring hebt en de 'termen' kent die tutorial nog eens proberen :)

lol... tsja... ik snap de termen wel een beetje... die verwijzingen van hem kan ik wel vinden maar op het moment dat hij naar programma's begint te happen ben ik t spoor kwijt... een aantal dingen van wat ie opnoemt zit gewoon niet in de downloads.... maar ik blijf proberen tot ik heb wat ik wil :puh:

Geplaatst:

Moeilijke dingen kunnen niet op een makkelijke manier worden gedaan.

Dit hoort overigens niet in SCM-modding hulp thuis, verplaatst.

Geplaatst:
Moeilijke dingen kunnen niet op een makkelijke manier worden gedaan.

Dit hoort overigens niet in SCM-modding hulp thuis, verplaatst.

waar dan wel?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...