sancar Geplaatst: 30 september 2009 Rapport Geplaatst: 30 september 2009 Hey, Ik heb een nieuwe PC gekregen, maar als ik IV wil draaien is hij lelijker dan mijn oude P4. Hoe kan dat? Specs zijn: Quad core van AMD (ben naam kwijt) 2.3 GHZ Nvidea GFX 250 1GB 4 GB ram. de specs zijn toch ruim voldoende of niet soms? Reageren
Djmaddox Geplaatst: 30 september 2009 Rapport Geplaatst: 30 september 2009 (bewerkt) Wel de drivers van je hardware geinstalleerd? Bewerkt: 30 september 2009 door Djmaddox Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 30 september 2009 Rapport Geplaatst: 30 september 2009 Dat moet inderdaad zeker voldoende zijn om het spel op medium of zelfs high te spelen. Maar verander je überhaupt de grafische instellingen? (Options -> Graphics), want als je de resolutie op z'n hoogste zet en een paar instellingen wat hoger dan moet het er wel al mooi uit zien hoor. Reageren
sancar Geplaatst: 30 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 30 september 2009 Ok bedankt ik zal alle patches en stuurprogjes instaleren. heb de PC pas sinds vanochtend:$ Reageren
Sprunk Geplaatst: 30 september 2009 Rapport Geplaatst: 30 september 2009 Dde processor is waarschijnlijk deze. Stuurprogramma's voor je videokaart kun je vinden op nvidia.com. Reageren
sancar Geplaatst: 30 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 30 september 2009 Dde processor is waarschijnlijk deze.Stuurprogramma's voor je videokaart kun je vinden op nvidia.com. is idd die procesor:) Reageren
Sprunk Geplaatst: 30 september 2009 Rapport Geplaatst: 30 september 2009 Nou, als je dan alle drivers hebt geïnstalleerd kun je het spel gewoon goed spelen op medium/high settings! Reageren
sancar Geplaatst: 1 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 oktober 2009 Idd hij doet het heel goed nu. Alleen ff 1 ding ik had IV eerst op een externe schijf gezet. en die schijf zit dus nu in de nieuwe PC waarop ik IV heb geherinstaleerd. Maar zijn mijn saved games dan nu weg? Of moet ik met die oude LIVE acc. inloggen om die games te spelen? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.