Ironfist Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Geplaatst: 10 juni 2005 Hi, Ik heb mijn volledige harde schijf gebackupt op een andere in de vorm van BIN en een CUE file Ik heb me ook laten vertellen dat dit af te spelen is met een "cd simulatie" zodat ze weer gewoon werken..kan iemand me dit even uitleggen en ook misschien een programma aanraden want ik snap er niets van Ironf1st ps: ik heb geen cd brander op deze pc Reageren
Mania-92 Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Geplaatst: 10 juni 2005 Ik weet niet of dit legaal is zoniet verwijder ik de link meteen. daemon tool Reageren
BrokenTable Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Geplaatst: 10 juni 2005 Zoek even naar 'Alcohol 120%'. Daarmee kun je een image mounten (je systeem denk dan dat het een echte CD in een CD-speler is. (met dank aan patrickW die me gister toevallig deze tip gaf :-) ) Reageren
T@rget Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Geplaatst: 11 juni 2005 Ik heb de programma's wel 't is gloof ik wel warez wand de dingen die je er voor download zijn eigelijk no-cd crack's of zelf heele games maar je kan er vast ook wel legaale dingen mee he Reageren
Trax Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Geplaatst: 12 juni 2005 Nee hoor, daemon is hartstikke legaal. Het laat je pc denken dat er meerdere schijven zijn, en er is dus totaal niets illegaals aan. Reageren
TubS Geplaatst: 14 juni 2005 Rapport Geplaatst: 14 juni 2005 ik zou ook alcohol pakken je hebt dan niet zon irritant icoontje in je taakbalk erbij Reageren
Ironfist Geplaatst: 14 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juni 2005 Mja is al te laat Heb weer netjes al men officedocumenten kunnen openen en een paar games aan de praat gekregen, met Daemon Tools. Handig dingetje dat icoontje onderaan :lol: . Reageren
Robin2130 Geplaatst: 14 juni 2005 Rapport Geplaatst: 14 juni 2005 Ik gebruik Alcohol 120% om cd's/dvd's te simuleren, die kan met allerlei images overweg. San Andreas speel ik ook zonder dvd omdat ik dat ook simuleer. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.