Jorair Geplaatst: 30 september 2009 Rapport Geplaatst: 30 september 2009 Hallo, nudat mijn oude TV kaart (een Pinnacle, veel problemen mee gehad) het begeven heeft, ben ik op zoek naar een nieuwe. Ik wou hier eens vragen of iemand een goede TV kaart weet? Ik zoek een interne Hauppauge TV kaart die werkt op Windows Vista 64 bit. (liefst onder de 100 euro). Kent er iemand een goede Hauppauge kaart? Reageren
Sprunk Geplaatst: 30 september 2009 Rapport Geplaatst: 30 september 2009 Is klik misschien wat? Reageren
Jorair Geplaatst: 30 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 30 september 2009 Is klik misschien wat? Volgens mij is deze kaart nogal gedateerd, aangezien er nog 'compatible with windows 98' op de doos vermeld staat. Op de site van hauppauge vind ik deze kaart ook niet terug :s. Reageren
Sprunk Geplaatst: 30 september 2009 Rapport Geplaatst: 30 september 2009 Hoezo persé hauppage? Asus bijvoorbeeld is ook echt een top merk hoor. Klik. Reageren
QinX Geplaatst: 30 september 2009 Rapport Geplaatst: 30 september 2009 Even snel rond gekeken bij tweakers.net/productreviews. kwam de volgende uit Hauppauge WinTV HVR-2200 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.