ikt Geplaatst: 30 september 2009 Rapport Geplaatst: 30 september 2009 (bewerkt) Hallo Kan iemand een texture maken van carbon voor mij? Het liefts in 512*512. Het is voor een GTA IV automod, ik zet je naam erbij. Ohja, het moet een goed patroon zijn. Dus met zijkanten die naadloos op elkaar aansluiten. Bewerkt: 30 september 2009 door ikt Reageren
Galiorix Geplaatst: 30 september 2009 Rapport Geplaatst: 30 september 2009 Is dit niet goed zat? Reageren
ikt Geplaatst: 30 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 30 september 2009 Is dit niet goed zat? Nope, die had ik gebruikt maar die faalt op een of andere manier. Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 30 september 2009 Rapport Geplaatst: 30 september 2009 Hallo Kan iemand een texture maken van carbon voor mij? Het liefts in 512*512. Het is voor een GTA IV automod, ik zet je naam erbij. Ohja, het moet een goed patroon zijn. Dus met zijkanten die naadloos op elkaar aansluiten. Misschien is het handing om wat meer informatie te geven. Zoals voor wat voor mod het precies moet worden. Want ja een automod hebben wij zo weinig aan. Reageren
ikt Geplaatst: 30 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 30 september 2009 Hallo Kan iemand een texture maken van carbon voor mij? Het liefts in 512*512. Het is voor een GTA IV automod, ik zet je naam erbij. Ohja, het moet een goed patroon zijn. Dus met zijkanten die naadloos op elkaar aansluiten. Misschien is het handing om wat meer informatie te geven. Zoals voor wat voor mod het precies moet worden. Want ja een automod hebben wij zo weinig aan. Je hoeft niet meer te weten. Ik wil een carbon texture met randen die goed op elkaar aansluiten, in een patroonvorm. Reageren
joppie Geplaatst: 30 september 2009 Rapport Geplaatst: 30 september 2009 Misschien dat je hier wat aan hebt? Je kan hem nog flink vergroten... Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 30 september 2009 Rapport Geplaatst: 30 september 2009 (bewerkt) Hallo Kan iemand een texture maken van carbon voor mij? Het liefts in 512*512. Het is voor een GTA IV automod, ik zet je naam erbij. Ohja, het moet een goed patroon zijn. Dus met zijkanten die naadloos op elkaar aansluiten. Misschien is het handing om wat meer informatie te geven. Zoals voor wat voor mod het precies moet worden. Want ja een automod hebben wij zo weinig aan. Je hoeft niet meer te weten. Ik wil een carbon texture met randen die goed op elkaar aansluiten, in een patroonvorm. Dat hoeft idd ook niet. Maar als je een beetje kans wilt hebben dat je wordt geholpen zou dat wel handig zijn. Zo geef ik het weinig kans. En al helemaal gezien het feit dat je het zelf niet kan of wil zo te zien. Bewerkt: 30 september 2009 door Sjorszzz Reageren
ikt Geplaatst: 30 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 30 september 2009 Misschien dat je hier wat aan hebt?Je kan hem nog flink vergroten... Dankje Hallo Kan iemand een texture maken van carbon voor mij? Het liefts in 512*512. Het is voor een GTA IV automod, ik zet je naam erbij. Ohja, het moet een goed patroon zijn. Dus met zijkanten die naadloos op elkaar aansluiten. Misschien is het handing om wat meer informatie te geven. Zoals voor wat voor mod het precies moet worden. Want ja een automod hebben wij zo weinig aan. Je hoeft niet meer te weten. Ik wil een carbon texture met randen die goed op elkaar aansluiten, in een patroonvorm. Dat hoeft idd ook niet. Maar als je een beetje kans wilt hebben dat je wordt geholpen zou dat wel handig zijn. Zo geef ik het weinig kans. En al helemaal gezien het feit dat je het zelf niet kan of wil zo te zien. Er valt weinig meer te weten dan dat En ik kan het niet, ik heb het al zo'n 5 keer geprobeerd zonder noembaar resultaat. Gaat wel een keer vervelen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.