Jump to content

MCLA

CorleoneCop

Recommended Posts

Geplaatst:

hey fellas,

Nadat ik GTA IV voor de 3de keer heb uitgespeeld, ging ik weer is MCLA (midnight lub Los Angeles) spelen. Nu is er in de Amerikaanse Playstation store een gratis Police Pack. Ik dacht: HEBBEN natuurlijk! Maar hij is nog niet op de NL Playstation store. Weet iemand de release datum in europa of hoe ik het anders voor elkaar krijg? Ik heb al een US account: PizzaPlanetTruck. Hier is de link naar PS Store : Playstation Store United States - MCLA Cop Cruiser Pack

Geplaatst:

Gaaf! Ik heb alle packs en die zooi, deze zou ik ook graag willen hebben. Helaas heb ik geen US account, maar als deze in de PSN Store komt, dan koop en download ik 'm! =D

Geplaatst:
Gaaf! Ik heb alle packs en die zooi, deze zou ik ook graag willen hebben. Helaas heb ik geen US account, maar als deze in de PSN Store komt, dan koop en download ik 'm! =D

Als ie ooit in NL uitkomt, is ie helemaal gratis en voor niks. In amerika is ie uitgekomen op 23 september 2009, dus waarschijnlijk zal ie op 10 oktober ofzo in de EU verschijnen. Ik kan niet wachten! Maar als ie alleen voor die amerikanen is, zou dat vrij lullig ( en dicriminerend :puh: ) zijn. Het pakket bevat de volgende auto's:

- Dodge Charger Highway Patrol

- Dodge Charger Border Patrol

- Dodge Charger LAPD Cruiser

- 96 Impala Highway Patrol

- 96 Impala LAPD Cruiser <--- FAVORIET ( als ie Uberhaupt in EU uitkomt )

in dit filmpje komen ze allemaal voor. *** NICE!

Midnight Club Los Angeles Police add-on

>>> Door Visser23: Scheldwoord verwijderd.<<<

Geplaatst: (bewerkt)

Maar voor de rest ziet het er een als smeris achtige pakket der uit. Wel gaaf spel, alleen jammer dat het niet op de PC uitkwam. Anders was het wel veel beter geweest voor mij, en andere PC gamers. :tu:

>>> Door Visser23: Scheldquote verwijderd.<<<

Bewerkt: door Visser23
Geplaatst:

Mooie auto's. Wel leuk voor op Online, kan je achter iemand aan scheuren net als een echte achtervolging. Jaah, leuke spel! :D

Geplaatst:

Enigste manier om hem nu al te spelen s om Midnight Club: Los Angeles in Amerika te kopen. :puh:

Aangezien die wel de juiste BLES-Code heeft. :Y

Geplaatst:
Enigste manier om hem nu al te spelen s om Midnight Club: Los Angeles in Amerika te kopen. :puh:

Aangezien die wel de juiste BLES-Code heeft. :Y

Ja dat probeerde ik ook. Maar op een of andere rede komt de auto niet in het spel voor als ik het heb gedownload. Erg Jammer.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...